“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 25 December 2013

Wedding Ain & Kamal (Maksu ZARA BATRISYA)

25.12.2013 ~ Bercuti hari ni... Sempena sambutan HARI NATAL @ Christmas.... Dan hari ni jugak Maksu ZARA, Ain... Diijabkabulkan dengan pasangannya KAMAL... Moga cinta kekal hingga ke syurga dan akhir hayat... Amin..... Saya terasa segan lak nak ambik gambar banyak2... Camera DSLR bawak... Tapi tak keluarkan pun.... Apatah lagi bila nampak anakanda ZARA saya.... Terus lupa semuanya... Hehehehe...

Dan, cuma saya dan mak ja ke SANGLANG... Sebab Aton masih lagi berada di Sabah.. Dan Ikhmal pulak dah balik ke Sri Iskandar untuk habiskan exam yang bakal ditempuh tak lama lagi untuk semester pengajiannya.... 

Insha Allah.. Esok sekali lagi akan ke rumah pengantin perempuan... Saya bekerja esok cuma akan ambik cuti separuh hari.... 

*** 
Keadaan gigi? Sakit bila ubat tahan sakit dah abeh... Tapi oklah... Ok sangat2 dari malam tadi.. bengkak gusi pun dah surut... Alhamdulillah.....











































































































































































































No comments: