“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 12 June 2011

@ FERINGGI, Penang ~ Chalet Feringgi Backpacker...



Ni merupakan chalet yang kedua kalinya saya menginap... Harganya telah naik berbanding 2 tahun lepas saya stay di sini... Di bilik yang sama.. No. 8... Hehehehe... Kebetulan.. Aton booking dan diberi bilik yang sama.... Sangat dekat dengan pantai... Kalau stay kat dalam bilik... Tutup pintu pun still leh dengar lagi bunyi ombak yang sangat kuat tu... Menurut tuan chalet ni... Time ni dah ok berbanding minggu sebelumnya... Air pasang teruk last week... Ohh... Bukan nak mandi pun... Kais2 kaki ngan air ja.... Hehehehehe......




Pandangan dari luar... Nampak brutal jer.... Tapi bila masuk ke dalam.. Sangat selesa dengan harganya... Semua lengkap.... Lupa lak nak letak pic TV... Semua ada kecuali TV jer tak de ASTRO.... Tak pelah.. Bukan nak tengok sangat pun.... Chalet ni... Sangat2 dekat dengan Night Market... Kalau tak de transpot pun... Still leh jalan kaki lagi kalau nak ke situ.... Tak jauh... Nak makan semua dekat... Tapi.... Kami still tak makan area2 tu jugak... Ada keta kan?? Kalau dari chalet tu... Perjalanan nak ke Night Market tu lebih kurang dalam 10~15 minit jer....







Masa check~in kat sini... Sempat lagi ngunyah2 apa2 yang kami bawak/beli... Sebelum kuar untuk plan ke destinasi seterusnya... Dan after Asar.... Kami kuar lagi..... Dan pic kat bawah tu adalah bekalan kami untuk ke sana yang saya snap dari umah... Macam nak dok seminggu... Kekeke... Main2 campak jer nih...

1 comment:

Unknown said...

Parking ok tak sini? tepi jalan ke camna?hari tu stay kat Shalini park tepi jalan bgn pagi tengok kereta dah kemek..huhu...