“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 11 February 2012

SALAK DENAI Chalet ~ Chapter 01

Honestly, bila melihat gambar bunga RAYA ni.... Jadikan saya seperti sangat sunyi..... Tapi saya rasakan gambar bunga tu sangat cantik... Gambar tidak diedit.. Cuma di 'frame' kan dan dikecilkan sedikit sizenya supaya saya mudah masukkan di sini....




Ok... Ni adalah kali pertama saya dan famly ke sini.... Kami bermalam di sini selama 1 malam.. Dia tak seperti tempat2 lain yang biasanya kita akan check-in jam 2/3 petang dan check-out 12 tgh... Kat sini.. Masa daftar masuk jam 7 malam dan keluar keesokannya jam 6 petang.... So far, kami sekeluarga menepati masa......







Nama tempat ni, CHALET SALAK DENAI... Nak ke sini kena melalui ikut jalan nak ke BATU HAMPAR, Yan Kedah.... Kami sampai situ pun hari dah gelap.... Ikhlasnya... Memang tragis jugaklah jalan nak masuk ke sini... Sebab kiri kanan semua hutan... So yang driver pun tak bopa cekap jalan2 macam ni.... Mujuq Kaklong ada kat sebelah... So, buat2 berani lah kan... Jantung dok bunyi kencang jugak... Gelap gelita... Harap lampu keta ja nak masuk sini.... Lampu jalan tak de....




Chalet yang kami stay namanya SITI AISYAH... Ikutkan ni yang paling mahal.. Sebab, plan asalnya nak turun sini ramai orang... Tapi last2 minute ramai yang tarik diri... So, at last adalah 5 orang jer yang bermalam di situ.... Yang lain2nya mai mandi dan balik jer malam tu... Kos penginapan per nite adalah rm300.... Tapi ada private pool dan semua kelengkapan boleh dikatakan lengkap.... Bab nak masak ke itu ini just kena bawak bahan mentah jer... Lain2 depa dah sediakan termasuk dapur dan sebagainya.....









Occay.... Nanti sambung story lagi.... Nanti nak tunjukkan aktiviti kami sepanjang malam dan sepanjang keesokannya pulak.....

No comments: