“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 11 February 2012

Mandi~MANDA Lagi @ Chalet SALAK DENAI ~ Part 04







Aksi terbaik Kaklong... Model syampu dalam kolam.... Ekekeke.... Time Kaklong dok kalut membasahkan diri sorang2 dalam kolam.. Saya pulak asyik menukar lens nak tembak kawasan persekitaran... So, gambar2 di atas adalah menggunakan lens terpanjang yang saya ada iaitu 70-300mm... Walaupun ramai yang melamar, tapi rasanya tidak akan jual lagi walaupun ianya sangat jarang digunakan... Macam mana nak guna?? Masa nak shoot pun tak de... Kalau nak shoot pun... kena berdiri jauh2..... Ngeeeeeeeeeeeeee...... Ape2 pun... puas hati jugak dengan tembakan tu dan model saya kali ni sangat sporting... Kekekekeeke........ Tq Kaklong....

Gambar di atas adalah gambar tok ketampi... Kena denda sebab telah kalah dalam sesi renang yang telah diadili oleh MASTER CHEF.... Hahahahaha.... Kaki saya pendek ka??? Nak kocak air tak leh... Adeh... Lemah!!! Oleh sebab yang ambik gambar tak ubah mode manual... Gambar over... So, hitam putihkan untuk bagi nampak sikit imejnya.... Syaratnya... Ketok ketampi tu mestilah 10 kali dan wajib masukkan badan ke dalam air paras idung... Mujoq selamat lagi... 2 kali kalah!!! Wakakakakakaka....











Kebanyakan aksi dalam air adalah mode 'PEACE'... So, ramai yang telah mengikut jejak langkah saya... Kami sewa pelampung dengan harga RM5... Tapi saya tak leh tahan bau getah dia... Pakai sat saja... Terus sakit kepala..... Depa dua orang lagi ok plak terutamanya Aton.... Erkkk... Tak tahan bau diaa......











Aittt.. Terselit lak gambar kucing ni... Saja masukkan sebab nak citekan yang kucing ni sangat manja... Walaupun saya tak suka dan geli dengan kucing... Beberapa kali terkejut bila dia melintas kot bawah kaki time makan... Tapi saya tetap memujinya... Just imagine... Walaupun lapar... Lauk kalau terhidang dan tak dijemputnya... Dia tak akan jamah... Baguih2......

No comments: