“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 7 February 2012

WEDDING Kawan ATON....





Ahad yang lalu... Kedah cuti... Sempena sambutan MAULIDUR RASUL.... Tapi sehari tu jer lah... Sebab THAIPUSAM Kedah tak ambik.... Lately ni... rajin pulak saya mengekoq Aton dan mak... Agaknya... Terlalu tak de apa sangat nak buat so bila diajak ja... Pi jelah.... Plan pun nak edar2 kad kawen Eimien.. Tapi tak teredar sangat pun... :P No experience lagi... So semua kelam kabut.... :))

First time jumpe dengan pasangan ni kat Kayell baru2 ni masa teman Aton ngan kawan2 dia makan steamboat kat Danau Kota.... Ok, sporting lah.... Mungkin sebab saya ni join jer... So, hantam jelah....



Todiaaaa.... Aksi gila2 sudah bermula..... Kalau snap gambaq tegak berdiri je mana best kan??? So, biarkan semua orang tau yang mereka ini gila2... Hehehe... Gila posing occay!!!!..... Menerima arahan orang yang jadi tukang snap dengan jayanya.... Mabeles!!!! Adegan dalam gambar di atas dilakonkan oleh ATON, WANIE dan CHE PAH....



Ohhh.. Ruangan nak duduk tak dak dah... So, sila berdiri... Bagi laluan kat adik2...... Ngeeeeeeeeee....... Really enjoy walaupun panaih sunggoh kat Kedah sekarang ni......



Gambaq kat atas ni... Jadi kontroversi... Ada sorang member lama yang dah hijrah sementara waktu kat FRANCE cakap... Muka Ikhmal ada iras REMY ISHAK... Wakakaka... Dulu Ikhmal pernah mengaku yang dia IKHMAL SELEQAK... Pastu siap tambah lagi... Lesung pipit bila senyum macam FIZZ FAIRUZ... Ehhh... Gelak apa??? Tau pun gelak... Yang dok menaip ni siap jelan2 lidah lagi tau dak.... Wakakakakakaka.....



Dan hantaran2 yang sempat saya snap... Cantik dan very simple....... Tak tau sama ada sempat snap 1-1 atau tak... Tak perasan sangat... Tapi rasanya snap kot.... So, terpaksa collagekan untuk mengelakkan ruangan upload yang over!!!







Kat umah ni just makan laksa dan eskrem ja... Nampak depa makan nasik sedap amat...... Ishhhh rugi aihhhhh.... Lain kali ambiklah secamca pun..... :P

No comments: