“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 14 February 2012

Ulangtahun Ke-57 Kelahiran AYAHANDA Kami....

Dengan iringan doa..... Disulami kata-kata dari HATI yang tulus ikhlas... Selamat Ulangtahun Kelahiran yang ke-57 buat Allahyarham MOHD DISA BIN ABDULLAH... Ayahanda yang menjadi kesayangan dan kebanggaan kami... Moga dia ditempatkan di kalangan insan-insan yang terpilih.....


Kami tetap ingin menjadi yang terbaik menggantikan tempat ayah... Walaupun adakalanya dirasakan terlalu payah untuk meneruskan perjuangan ini.... Moga AYAH berbangga dengan pencapaian anak-anak ayah... Sekalipun AYAH tak dapat bersama-sama berkongsikan kejayaan kami.... Meskipun kami tak sehebat insan-insan yang lain... Tapi kami tetap berusaha merubah kehidupan ke arah yang lebih baik.... Maafkan andai anakmu ini sering melukakan hati-hati insan yang ditinggalkanmu... Namun.... Hanya itu yang termampu dilakukan...


SAYANG AYAH SANGAT-SANGAT.....

(14 Februari 1955 ~ 26 Mei 2006)

No comments: