“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 11 February 2012

BBQ & Mandi~Manda @ SALAK DENAI CHALET ~ Part 02







Sampai pun dah lewat... So, sampai ja angkut barang terus diajar macam mana caranya nak pasang sumbu ngan arang ni... 1st time buat sendiri ni... Sampai lengoh2 tangan dok mengipaih... Baru rasa kenapa sate semakin naik harga... Ayam golek segala mahai... Sebab bukan senang nak pelekat api sendiri.... Satu pengalaman..... Selalu tau makan ja..... Hehehehe...





Dalam ni ada ayam dan daging... Ikan tak dak... Not included... Ngeeeee........ Semua bahan Aton buat.... Penyediaan bahan mak dan Aton... Saya??? Tukang bakar dan serve jer... Jadilah... Ambik part jugak kan?????





Hehehe... Cara orang kipaih bersunggoh2.. Sampai lenguh tangan kanan... Ingat sebab berenang... Rupanya... Sebab dok guna tangan kanan banyak sangat... Urat2 dan tulang-temulang saya kan lemah.... Jeng3x... Siap dah... Leh makan dah... Sangat sedappppp..... Bukan nak puji diri sendiri tapi really sedap.....







Lepas kenyang perut... Kami memulakan aktiviti seterusnya iaitu terjun dan mandi kolam... Disebabkan pool ni terasing dan betul2 depan umah jer... So, apa lagi... Sampai kol 2 pagi... Berendam sakan..... Time ni tak sewa pelampung apa lagi... So just mandi2 dan main sabun serta conditioner ja.. Hahahahaha... Sebab Aton silap beli.... Orang beli syampu, dia beli conditioner.... Jom layan aksi gedik santai ni... Jangan dok mengumpat... Kalau nak mengumpat, sila tukar channel.... Ni adalah BLOG mengenai kehidupan saya.... Ngeeeeeeee.........











No comments: