“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 2 April 2012

FAMILI DAY PPAK @ Pantai Merdeka Beach Resort

Hai... Welcome APRIL.... Dah masuk 2nd day dah untuk bulan APRIL ni kan?? Sangat sekejap masa berlalu... Kalau Mac lalu kalut dengan macam2 agenda kenduri... Sekarang dah masuk cite lain lak kan??? Bagus2... Masa cepat berlalu... Dan kenangan pun cepat pergi... Yang baik2 kita tinggalkan di sini... Yang tak bop[a baik, sila bawak pergi jauh2... Ngeeeee....


Ok... Gambar2 di dalam entry ni... Adalah FAMILY DAY yang lebry... a.k.a ofis saya buat kat Pantai Merdeka pada 31 Mac baru2 ni... Family saya tak bermalam kat sana... Kami bertolak pagi tu dengan my Mr.Gen2 dan tetap join aktiviti yang dianjurkan.... Alhamdulillah... Bertuah jugak hari tu setelah berjaya membawa balik 2 hadiah cabutan bertuah dan 2 lagi hadiah untuk menang SMS TERPANTAS... Aton tempat pertama dan saya tempat ketiga... Jadilah kan???? Kalau nak main yang lari2... Tak larat... Hehehehe





Ok... Pendekatan dan keputusan yang sangat berani untuk memilih baju kale OREN ni... Kawan2 saya semua kebanyakannya ambik kale hitam.. Sebab nak bagi nampak slim dan kurus...... Haha... Oklah kan.. Time nak snap pic ja... Leh sembunyi belakang kawan bagi nampak kuruih sikit.... Jadilah.....











Antara aktiviti yang dipertandingkan ialah... Boling Kelapa & Limbo Rock... Khas untuk lelaki sahaja.... Dan untuk perempuan main kupas kulit kacang dan masukkan manik macam Aton join kat bawah ni.... Tapi Aton tak menanglah kan?? Hehehehe... Oklah tu.. Syok2 isi masa ja..... Dan untuk anak-anak comel dan cilik tu ada pakaian beragam... Sangat comel.....













Ish3x... Bam bam nyer si AINA ni.... Geram sangat.... Ada yang dok cubit pipi dia, tampar punggung dia... Mau taknya kawan tu tak mengamuk... Paling best bila dia nangis sebab kalah masa time MUSICAL CHAIR..... Hehehe... Baru nak masuk 4 tahun... Tapi amat pandai dan memahami... Paling penting berdikari lak tu......











Ada banyak lagi gambar2.. Tapi tak kan nak masukkan semua.... Kesimpulannya oklah aktiviti ni... Tak terlalu heavy... dan santai2 jer... At least... terisi masa satu hari dari tido kat umah jer kan????

No comments: