“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 13 April 2012

HAPPY BIRTHDAY For The MONTH...







Hai readers!!!... Nak announce ni... Beli gadget baru lak dah... Actelly, kononnya beli sebab nak dapat duit KUTU bulan April... Tapi cover sat ngan duit len... Huhuhuhu.... Dah lama dah rasa nak ada sebijik camera compact macam ni... Yang tinggi sikit kualiti... Budget below RM1k... Dan... yang mula2 survey, hampir RM1k... Tapi ni dah save kurang dari RM200 dari budget asal yang saya plan... Kena bijak membeli kan??? Model?? NIKON S8200... Kualiti ok ja... So-so.. Mungkin sebab tangan saya dah biasa dengan DSLR.... Kalau yang nak beli camera kecik macam ni... Amatlah digalakkan.... Opss... Baru hari ni ja sempat nak snap pic... Kotak je malas nak kuarkan dari lemari... Sebab dah simpan kemas dah...... Ngeeeeee..... Oh ya... Alasan membeli sebab.... Kadang2 bila outstation, saya menggalas camera yang berat dalam handbag... Sedangkan gambar yang diambil masih boleh dikira dengan jari... Tapi, saya tak kan lepaskan peluang bawak DSLR kalau plan untuk bercuti atau ke mana-mana dengan kenderaan sendiri... Kalau sekadar ke ofis dan outstation keje... Kena rehatkan sekejap DSLR tu.... Sayang ooooo..... Ada banyak makna oooo.....


Gambar-gambar ni dirakamkan dari... Wajiblah camera D90 kesayangan saya dengan menggunakan bantuan lens 50mm.....

No comments: