“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 14 April 2012

CLEARkan KEPALA....



Bercuti... Sebab hari Sabtu kan?? Tetiba je dapat sms yang baju saya dah siap lagi 2 pasang dari TAILOR..... Kali ni tailor jauh sikit... Bukan selorong dah... Tapi alhamdulillah... Selesa dia buat... Dan dapatlah replace tailor lama yang dah bertahun2 saya upah.... Dalam masa yang sama jugak... Call dari kedai tudung... So, banyak perkara yang leh harung sekali bila kuar.... Plan asalnya... Nak kuar ngan mak.... Tunggu punya tunggu... Cousin saya datang jemput dia.... Ingat kejap jer... Rupanya... Sampai malam baru balik... So, terpaksalah settle hal mana2 yang patut dulu....


Hehehe.... Sebab pakai camera yang kecik... So time kat traffic light pun leh posing2 kan???? So, ambik gambar sat... Muka macam biasa lah kan.. Kalau hari cuti... Malas nak calit apa2... Bagi rehat sat... Dan seperti biasa.... Statement saya ialah... Tak suka pakai lipstik.... Dan... Lepas selesai ambik baju kat Tunjang tu... Baru tingat... Nak check tangan dia buat lining dak... Ohhh.. Boh jugak.. Huhuhuhu... Nak buat macam mana... Adik tu tak suka tanggung dosa saya... Satgi nampak seksi kat lengan... Adeh..... Dah pesan banyak kali... Tapi dia boh gak... Huuhuhuhuhu.... Kali ni... Siaplah dua pasang lagi... So, tadi serahlah balance yang dok perap dalam keta... Baju pra raya semua tu... Nak perabih... Raya nanti beli len... Tapi dia kata dah ada dah yang hantar untuk raya....

Pastu kan... Dok rasa macam dalam purse tu ada RM100 kot... Tanpa check terlebih dulu.. Sebab confident sangat2.... Nak lah pi ambik tiket bas yang dah booking tu... Sebab ada kelas kena gerak gak laa ke Shah Alam... Ohhh... Time nak bayar.. Tengok2 ada sekeping ja duit RM50.. Kalau harga tiket RM80 pergi balik... Alamak duit tak cukup... Mulalah dok menyembang ngan owner bas tu... Dok tanya kat mana ATM laa... Macam lah saya ni bukan orang Aloq Setaq.. Tapi buat macho pi lah kan... Ambik yang time nak pi dulu... Time balik... Esok lusa balik keja singgahlaa... Ishhh awat careless sangat tak tau... Duit pun tak check.... Sebab bayar upah baju tadi kot... Time tu dok rasa macam ada banyak keping lagi... Alamak.... Huhuhuhuhu.... Nak pi kuaq duit then patah balik... Rasa macam tak rajin dah... So, esok lusa jalaaaa...

Dan... Dua helai tudung ARIANI ni... Saya salin owning dia... Kedua2 tudung ni... Tudung yang pertama kali saya mula beli di BUTIK ARIANI KUALA LUMPUR... Time tu, sehelai tudung ni harganya RM115/helai... Mahal kan?? Tapi sekarang ni dah murah banyak... Leh dapat 3 helai tudung macam ni dengan harga RM120 ja... Atau kalau lagi murah time2 sales, leh dapat sehelai RM35... Haaa.... Sangat murah dah sekarang... Kebetulan... Malam tadi, kuar hantar kat kedai yang tak jauh dari umah saya untuk alter tudung yang dah rosak awningnya... Cantiklah jugak... Bolehlah.. Sebab.. tukat awning silk ni sebanyak RM10 jer.... So, oklah kan??? Leh pakai lagi....



Oh ya... Godek2 dalam memory kad camera ni... ada gambar bff saya.. SAZALINA... Atau saya panggilnya Ina... Time ni, Ina mai umah untuk invite saya ke majlis pertunangannya 5 Mei nanti dengan pasangannya, Kamarul... Tahniah Ina.... Akhirnya.... Ina mendahului saya dan Lin... Moga Ina bahagia hingga ke akhir hayat.... Dan lepas ni... Lagilah saya kehilangan sorang kawan untuk lepak2... Dunia saya akan menjadi lebih sunyi... Apa2 pun... Saya tetap doakan yang terbaik.... Amin.... Dan sekali lagi... TAHNIAH..... Hopefully, saya dapat merakamkan detik2 bahagia tu untuk Ina....

No comments: