“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 7 February 2012

Kenduri AQIQAH Aishah....





Bila dapat jumpe kawan2 lama... Yang sejak kecik lagi.... Sejak sekolah rendah lagi dok pi sana-sini sama2... Mestilah sangat best kan?? Tambahan pulak, walaupun ada yang dah kawen, husband sporting gila membiarkan kami bersembang tak ingat donia... Paling best sebab tolong rakamkan saat2 macam ni.... Walaupun Aton sibuk menumpang zaman kegemilangan kami.... Kekekekeke....





Tengok gambaq si comel aishah ni... Dengan bedak sejuk selepung ni... Rasa macam nak geget2 ja kan pp dia... Baru age 2 bulan pun... Time pi melawat dia dulu kat KL bulan 12 hari tu.. Kecik lagi.. La ni.. Haaa todiaaaa..... Geram aih... Pakat dok berebut ngan Aton.. Ciwi sunggoh!!!!







Ok... Ni lah mak pak yang sebenarnya... Kekekeke.... Yang len2 dok bz posing tadi hanyalah gambar semata2...... Ape2 pun.... Dah lama dah saya kenai depa ni... Dari zaman skolah2 rendah, menengah dan sealiran dengannya.... Macam adik beradik dah saya ngan Unie ni... Dulu masa zaman remaja belia... Menumpang dan sewa umah sekali pun penah dah... So, tak kesah lah....

...En & Unie...





No comments: