“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 11 February 2012

Tentang MAKANAN @ Chalet SALAK DENAI ~ Part 03

Tak perlu cemburu pada insan2 lain... Kerana... Saya juga dianugerahkan sesuatu yang mungkin orang lain tidak dapat.... Seringkali bersyukur dengan apa yang dikurniakan... Boleh melihat orang lain untuk dijadikan contoh... Tetapi jangan mencemburui insan lain tanpa memikirkan kemampuan diri.... Kata2 yang tidak ada kena mengena dengan entry ni... Tapi saya suka nak memperingatkan diri saya dan pembaca... Supaya sentiasa bersyukur dengan kurniaan yang kita perolehi.... Cuma saya tiada ayah untuk sama2 menikmati saat2 macam ni... Tapi saya masih ada mak yang selalu membuatkan perut2 kami adik beradik terisi... Sekurang2nya... Bila ada insan lain yang tak mempunyai pertalian darah memanggil mak saya dengan panggilan 'mak'... Tapi apa salahnya.... Itu jugak kan satu tanda hormat... Tq kawan2.... Yang sering ada di saat2 macam ni..... Walaupun adakalanya nampak leceh sebab kena bawak banyak bahan mentah.... Malas nak masak2... Tapi mak sikit pun tak merungut.... Mungkin jugak anak2 mak tak dapat menggantikan kegembiraan mak macam dulu sewaktu ayah masih ada... Tapi sekurang2nya... masih ada waktu yang anak2 mak luangkan bersama.... Mungkin ALLAH dah tentukan itu ketentuan untuk kami....























Yang sempat dirakamkan saat2 hidangan terhidang sewaktu di sini... Ada lagi tambahan makanan yang tak sempat saya snap sebab saya tido time orang makan... Bukan sebab jatuh kolam... Tapi.......... Sebab............. Kekeke... Kita lupakan occay... Janji dah selamat sampai pun kat umah..............

No comments: