“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 26 February 2012

SEMESTER Pertama Sudah BerAKHIR.....

Agak beranjau sikit semester pertama saya di peringkat pengajian PhD ni... Tetapi ALHAMDULILLAH... Saya sedang MAJU.... Setelah memulakan sesi september 2011 hingga January 2012 baru2 ni.... Maka tamatlah 1st semester lagi... Kalau diikutkan tinggal 5 semester yang perlu saya tempuh... Tapi semuanya bergantung pada keadaan dan kemampuan saya... Moga dipermudahkan..... Dalam mengharungi pengajian peringkat ni... Banyak yang telah saya korbankan... Bukan hanya dari segi masa, wang ringgit dan tenaga... Tetapi macam2... Dan saya tak pernah lupakan insan2 yang banyak membantu saya.... Terutamanya insan tersayang.... Terima kasih atas sikap prihatin itu... Dan insyaALLAH... Semester kedua saya akan bermula Mac nanti... Dengan komitmen yang lebih tinggi... Dan semangat yang lebih kuat... InsyaALLAH....

No comments: