“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 19 June 2011

Happy FATHER's DAY....

Selamat Hari BAPA.... Selamat Hari AYAH... Untuk arwah AYAH saya... Ungkapan ini tak mampu lagi kedengaran seperti yang lepas2... Tiada hadiah lagi yang saya beli seperti yang lepas2.... Setelah ayah kembali ke rahmatullah... Sana-sini saya lihat ucapan di merata2... Namun... Saya tak ada peluang lagi untuk ucapkan ungkapan ini kepada 1-1 insan yang amat saya sayang... Amat saya hargai.... Walaupun saya bukanlah sekuat dulu lagi... Saya yakin... Semangat yang AYAH tanamkan masih lagi kuat di hati saya..... SAYA SAYANG AYAH.... Satu2nya insan yang berpengaruh di hati saya... Moga AYAH di tempatkan di kalangan insan2 yang diREDHAINYA.... Al-Fatihah... Amin....


No comments: