“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 12 June 2011

KAPITAN, Penang...



10 June 2011 ~ Jumaat ~ Lokasi @ Kapitan, Penang.... Area Chowrasta... Time ni... Saya, Aton dan mak lepak sekejap kat sini for our lunch.... Masa dah ambik order... Terjumpe lak ngan kawan lama saya.. Kenai since 1st sem masa study degree kat UiTM Shah Alam dulu... Zaman muda remaja dulu... Dia jugak yang membantu saya ambik motor yang dipos dari Alor Setar ke KL.... Sangat terhutang budi... Sekarang kawan saya... Dari post Librarian... dan bertukar ke post PTD.. Sangat berbangga dengan pencapaian mereka... Sebenarnya... Yang realitinya... Nasib kita tak sama kan?? Ada yang lambat.. Ada yang cepat... Tiba2 terasa... Lambatnya pergerakan hidup saya... Saya dah ketinggalan dalam banyak hal... Dalam banyak perkara.. Di mana... Kawan2 lebih bernasib baik dari saya..... (tetiba jer tersentuh hati naluri ni.... ~ sedang menangis terisak2 dalam hati occay!!!)







Ni adalah nasik beriyani @ Kapitan... Kalau bab2 makan... Aton selalu mendahului saya... Kalau readers/bloggers rasa... Saya banyak jalan2 dan makan2... Tapi dengan Aton saya tetap tewas... Dia dah berkali2 mai sini... Saya pulak... Pertama kali.... Boleh tahan sedapnya... Cuma... Kalau nasi2 yang berunsur hidangan macam ni... tekak saya payah sikit nak terima dalam kadar yang banyak.... :P



Aton nyer side orders.... Cheese Nan... 1st time saya rasa secubit roti nan ni... Sambil dalam hati dok kata yang sedap lagi roti tisu.... Hehehehehehe.....



Ok..... So far... Lunch kami terisi dengan kesedapan makanan kat sini... Nampak orang tak putus2... Sekalipun harganya boleh tahan jugak lah... Mahal ker?? Ok2lah... Harga pasaran lah katakan.....

No comments: