“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 4 June 2011

FRIDAY ~ With Outdoor Activities....





JUMAAT @ 03/06/2011 ~ Suppose entry ni saya buat semalam lagi... Bukan masa tak cukup... Tapi time tu lom ada kerajinan pun... :) ..... Dan hari ni.. walaupun banyak agenda yang kena dilakukan sepanjang hari ni... Ambik sikit masa untuk update BLOG kesayangan saya ni..... Hari SABTU macam ni... Lately ni saya habiskan masa dengan menonton tv cite kegemaran saya di ASTRO.... Tapi... Pagi ni... Saya siap iron beberapa helai baju keje.... Sebab rasa berpoloh2... Stop dulu... Sambung esok2 jalah...... Oh ya..... Awal pagi semalam... As usual... Menziarahi pusara AYAH @ Tanah Perkuburan Islam DERGA.... Kebetulan... Time kami sekeluarga dah nak balik... Ada jenazah yang akan dikebumikan di sini... Ramai orang...... Pic bawah ni... Saya snap semasa rombongan itu belum tiba.....










Berjanji dengan adik saya "ATON" untuk snapi pic outdoor dia di sini... Gambar2 saya tak memberansangkan pagi tu... So, hanya UPLOAD pic2 dia jelah... Ketika time ni... Kami baru selesai makan... Dan lepak2 sekejap di waktu yang sangat panas terik @ Masjid Al-Bukhary Jalan Langgar... Memang cantik kawasan dia.... Dan sebelah malamnya pulak..... Seperti atas permintaannya... Sekali lagi saya melewati kawasan depan Wisma Darul Aman ni untuk merakamkan gambar2 Aton kat sini..... Dan saya ketika itu amat tidak berminat untuk snap sekeping pun gambar.... Ngeeee.... No mood time tu....






Dulu... Sangat stress kalau nak snap pic malam2 terutamanya nak hidupkan suasana lampu kat belakang ni... Tapi ssekarang... Saya rasa dah banyak improve.... Ok.... Cite dah berakhir untuk entry JUMAAT.... Paling penting at least... Masa saya terisi dengan keriuhan suara2 famly saya... Amin.............. :)

No comments: