“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 1 December 2013

Okeyhhh!! Saya Ngantuk SEBENARNYA....

Menghitung2 masa... Mengetuk2 papan keyboard... Mencari2 topik yang sesuai untuk dibincangkan..... Apa ya??? 

Pernah dengar perkataan DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER? Pernah terjadi perkara ni dalam hidup anda... Tanpa terlebih dahulu mengenali seseorang? Dan pernah tak anda judge orang tu tentang sesuatu yang kurang anda senangi... Dan bila anda kenali... Anda rasa agak bersalah dengan tanggapan anda terdahulu? Jahat kan anda!!! Kihkihkih.... Sebab tu laaa... Manusia sering tak lepas dari melakukan kesilapan.... Saya pun... Dan saya pun tak cuba nak minta maaf dengan orang tu.... Tak kan kot? Mesti orang rasa pelik bila tiba2 ja kita mohon maaf.... Kalau diberitahu punca kita meminta maaf silap2... Dia akan menjauhkan diri dari kita... Hah.. Naya!!!


Hari tu... Sembang pasai ZARA ikut muka sapa... Ada yang kata macam ABI dia... Ada yang kata macam UMMI dia... Dan ada yang kata sebijik macam gambaq MAKLONG dia masa kecik2 yang lekat kat dinding dalam ruang tamu umah saya... Hah... Sapa lagi? Saya lah tu.... Tetiba mak mencelah... Perangai saya kecik2 macam Zara... Tak terlalu ramah... Tak banyak bercakap... Payah nak senyum.... Kalau pandang orang... Pandang dengan penuh tanda tanya... Siap leh tau or ada instinct atau firasat tentang diri orang tu.. Dan dalam pada itu... Saya terdiam... Dalam kepala ligat fikir... “Mungkin jugak apa yang aku teka adalah tepat bila terjadi sesuatu”.. Haha!! Pasai tu semua orang tak leh selindung apa2 dari saya.... Tapi bukanlah jadi BOMOH kan?

Ok uols... Gambar2 yang ditayangkan tak de kena mengena dengan keterangan entry di atas... Saja menghiburkan waktu2 yang terluang.... Dan gambar2 kat bawah ni plak... Cite kudapan saya hari ni... Kunyah kacang.... Sedap.... Pastu rasanya semakin hari pakai tudung ngan inner tak bopa nak matching... Kononnya nak buat kale BLOCK.... Rantai tangan manik tu pulak... Masa beli kat BALI awal tahun hari tu... Cantik... Tapi tak de ruang tangan dah nak pakai..... Gula2 HACKS... Tau tak apa maknanya...??? Masa saya kecik2.. Depa ada sebut... HACKS stands for HATI AKU CINTA KAMU SEORANG... Elehh2 Memandai2 ja mereka sebutan huruf satu persatu... Ayaq botoi kat bawah tu... Saya minum... Alhamdulillah... Saya memang kuat minum ayaq masak.... Pastu kad kawen tu... Staff lebry kawen... Walaupun masih belum ada pertukaran proses tandatangan... Saya dah kena terima semua tu laa.... Untuk membuat pembayaran saguhati perkahwinan..... 

Yang lain2 tak bopa penting... Hanya beg pink yang berharga RM10, tag sembonia yang dah buruk... Dan Inner yang saya beli sebab kale itam dah LOST or missed place... Tak tau pi mana....  Dan kesudannya saya sedang menguap dengan sopan sambil menutup mulut sebab macam rasa ngantukkkkkkk jer!!!

K bai... Kita stop dulu naaa.... :)
















































































































































































No comments: