“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 15 December 2013

SONY Recorder :)

Jam hampir menunjukkan ke angka 12 untuk melepasi hari berikutnya....  Sebelum lelapkan mata... Kena settlekan 1 entry hari ni... Tentang SONY RECORDER bagi kegunaan persiapan marathon PhD saya.... Alhamdulillah... Walaupun agak terlewat, saya dapat jugak memilikinya.... Ada 3 kale... Hitam, Silver dan soft pink yang sangat cantik... Menurut salesgirl tu lagi... Ada satu lagi kale blue black... Tapi saya tak nampak... Sesi tawar menawar berlaku... Dari RM399 hanya dapat kurangkan RM9 saja... Dan menjadikannya berharga RM390... Saya memilih hitam kali ni... Pink cantik... Tapi hati terpaut pada hitam... Nampak lebih slim.... :) Lebih advanved sedikit dari recorder lama milik ofis dulu... Ianya lebih kecik... Internal memory yang build in 4 GB, ada MP3, Radio dan batery rechargeable... Ada USB yang boleh ditarik dan ditolak masuk pada badan recorder tersebut.... Tak pe.. Sesekali tumpukan untuk peralatan pengajian saya... Dan target seterusnya ialah SPY CAMERA... Tapi not sure nak beli dalam bentuk apa lagi untuk fizikalnya... Nanti saya survey.... 

Cukuplah menjadi peneman setia dalam handbag saya lepas ni.... Tujuannya... Nak mengorak langkah dalam perjuangan PhD saya... Doakan ya!!!! :)






























































































































































































































































No comments: