“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 12 December 2013

Stop @ RTC Ipoh

Kejadian kereta terjelepuk tu sedikit sebanyak meninggalkan kesan yang mendalam pada saya... Banyak yang berlaku... Banyak yang berlegar2 di ruang hati kecil saya... Perasaan sebak tetap ada... Di sebalik tu, ada jugak rasa kecewa yang mendalam.... Mungkin jugak perasaan kecewa tu sama ja macam orang lain rasa pada saya... :)

Kami berkonvoi... Lupakan kejadian yang dah terjadi... Plan seperti biasa... Teruskan perjalanan... Saya mengambil alih drive kenderaan bermula dari Behrang.... Stop di beberapa tempat tanpa bertukar driver... Alhamdulillah... Tak rasa mengantuk... Sebab... Kesan supplement yang saya ambik rasanya!!! Syukur2...

Belum pernah lagi sampai di sini... Memang dari awal plan nak stop kat sini... Sempat shopping MILO... Sebab ada free gift tuppeware ja... Aton beli 2 pek... Tujuan nak umpan ambik ZARA kat Abi dan Umminya... Plan kami gagal... Tak lulus... Hahaha... Tapi saya pun tak larat... Nampak ja ceria.. Tapi dok fikir hal nak mendobi dan melipat kain lepas proses mendobi... Sure makan berhari2 mengikut tahap kerajinan... Kihkihkih...

Stop minum... Mirza belanja minum... Makan ayam goreng... Cik M belanja... Aton dah banyak belanja... Eskrem mini tu ada 12... Dia sorang makan 8... Nah hambek.... Alhamdulillah... Kami plan perjalanan tanpa rasa rushing2..... Hujan rintik2 sekali sekala menemani perjalanan pulang... Dan destinasi kami seterusnya... PENANG!!! Jumpa anak KOKO saya pulak... RINDUnya!!!
























































































































































































































































No comments: