“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 12 December 2013

@ GRAFA, Subang....

Kata U.M, Dekatkan diri dengan ALLAH... Amalkan membaca surah Yasin 44 kali selama 44 hari, setiap hari sekali.. Dan setiap kali lepas bacaan tersebut, pohon pada ALLAH untuk melupakan sesuatu yang nak sangat kita lupa... Inshaa Allah... Tu lah yang disarankan oleh seseorang pada saya.... Moga dipermudahkan.... Andai itu adalah yang terbaik untuk terus hidup.... 

*****

07/12/2013... Malam terakhir kami akan stay di KL... dan berkesempatan menjengah kat sini... GRAFA Cafe @ Subang... Tak lah jauh dengan Subang Parade... Tak jauh jugak dari Sunway Pyramid... Aton macam kagum bila tengok kepala singa besar kat luar Sunway... Hanya memerhati di tepi jalan... Kata saya, Inshaa Allah... Ada masa nanti... Kita leh ke situ sendiri... Tq for my PAPAGO yang menemani dan menunjuk arah dengan cemerlang... Alhamdulillah.....

Makan kat sini sebab nak jumpa kawan Aton, Izam dan wifenya Zaza serta anak angkat mereka... Yang saya tau, Izam jugak yang teman Aton buat report surat mati sewaktu pemergian AYAH dulu... Yang di waktu itu saya pun hampir 50 - 50 ja harapan untuk hidup...... Yalah... Ada jugak yang perlu kita kenang.... Sekalipun tautan persahabatan itu telah lama berlalu... Jom tengok apa juadah kami kat sini... Tempat simple... Katanya... Dulu kedai ni bila siang dijadikan sebagai kedai basikal... Dan bila malam dijadikan cafe... Komen saya... Sangat KREATIF!!! 

































































































































































































































































































































No comments: