“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 1 December 2013

KENDURI Kendara Penghujung NOVEMBER 2013...

Syukur alhamdulillah... Dah berganjak ke bulan yang baru... Selamat menghadapi hari baru di dalam bulan baru... Pengakhiran bulan tahun 2013.... Syukur... Diberi kesempatan untuk terus berjuang melawan arus menghadapi dugaan dan kurniaan di dunia....

Hujung minggu... Jumaat dan Sabtu... Aktiviti agak pack... Jumaat... Sesi kuar dengan kawan2 BFF... Sembang, makan, lawak... Cerita itu ini... Window shopping dan perkara wajib... Shopping walaupun tak semeriah zaman muda2 dulu... So, untuk my SV... Saya ingat tentang tugasan saya... Cuba nak settlekan hal ni... Tapi tak jalan jugak... Insha Allah... Satgi buat terus... Kikikiki... Malaih aihhh....

Dan pagi ni jugak... Punch kol 0809... Wow.... Macam mana ni? Hari pertama di bulan Disember dah tunjukkan sesuatu yang tak elok!!!... Ya, saya lewat lagi!!!......

Dan... Nak storykan hal semalam.... 30 November 2013... Kami attend banyak kenduri... Makan sakan.... Tapi saya makan sakan di tempat kenduri yang pertama ja... Kedua dan ketiga... Masih terkawal... Bukan sebab nak diet ka apa ka... Sebab... Perut dah terlalu full nak terima... Tapi semua sedap laa... Tak reti nak explain.... Sedap2 belaka...... :)

Paling best... Sebab saya ada anak!! Anak yang comot dan manja dengan panggilan KOKO.... Semua famly, kawan2 tak kira kawan mana pun... Semua tau nama manjanya KOKO... Haaa.. KOKO dak anak saya? Kihkihkih....














































































KOKO memang macam ni... Kalau ada Maklong dia... Sapa pun dia tak mau... Umpan pi laa macam mana pun... Asyik berkepit ngan Maklong dia ja... Nak ambik makanan pun payah... Nak cedok nasik pun kena berdukung... Adeh... Jatuh laa saham Maklong dia... Kot2 ada yang nak ngorat... Teruih tak jadi bila orang tengok dok kilik anak... Hahaha... Dak aih... Lawak jaaa.... Tak dak sapa pun berkenan....










































































































Haaa... ZARA memang seorang yang masam mukanya... Payah nak senyum... Tapi bila mai time dia start nak gelak... Jenuh dengaq... Ni dah mula aktiviti nak jadi nakai dah ni... Jalan merata.... Dan pandai bila kita tanya mana mata, idung, gigi yang baru dua batang... Dah pandai nak ajak orang sembang walaupun tak tau apa dia nak kata... Heeeee... Comei kan?

Tapi... Kesian laa sama kat Maklong... Lenguh aihh tangan sampai la ni pasai semua orang dia tak mau layan... Ape2 pun... I LIKE!!!!












































Rambut ZARA.... Lurus di depan... Kerinting di belakang... Tapi rambut dia halus macam rambut saya jugak..... Sebab dia orang cakap fotostat saya masa kecik2.... Takpalah... Maklong sayang sangat kat ZARA... Jangan nakai2 sangat naa....... 



















































Terima kasih semua... Sebab sudi membaca... Kalau yang hanya melihat gambar2 ja... Terima kasih jugak... Kerana sudi singgah... Kalau yang nak mengintip untuk nak tau aktiviti saya... Terima kasih jugak sebab jadikan saya sangat GLAMER... Auuchhhh..... Jangan marah naaaa...... :)

No comments: