“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 14 December 2013

Hari SABTU !!!

Entry terkumpul yang tertinggal....

Sabtu 14/12/2013 ~ Jam 330 pm... Banyak yang belum DONE !!... Saya bangun jam 6 am... Lepas tido balik... Bangun kol 1140 pagi... Kelam kabut.... Terus bangun... Mandi sekali lagi... Dan... Mendobi... Alhamdulillah.. DONE !!!

Cuaca hari ni panas terik !!... Dalam hati timbul rasa menyesal sebab tak sempat nak cuci carpet... Kalau cuci carpet.. Mesti dah bersih, kering dan wangi dengan jayanya..... Kerajinan tu bukan selalu ada... Hari ni tak rajin... Tapi buat keje sebab terpaksa....

Semalam... Siap iron baju keja selama seminggu... Plus baju nak plan makan kenduri hari ni di beberapa buah tempat... Tapi akhirnya plan itu berkecai atas kelalaian sendiri... Saya bangun lewat... Semua orang dah tinggalkan saya... Lagipun... Saya siap sejam... Bukan makeup bagai pun.. Tapi bab2 nak prepare ke mana2 saya slalu lembab dan makngot!!!! :'(

















Hari tu... Makan durian... Buat pulut sikit ja... Makan tak mau2.... Tak seperti selalunya... Saya memang tak tahan perut... Angin sebadan sebab campoq pelbagai benda dalam perut ni... Baru tau... Baru sedaq... Usia makin meningkat... Tak leh nak jadi macam zaman muda mudi dulu... Kenalah accept kan????


































Balik bila masuk office Selasa lepas.... Boss dept service saya, panggil untuk saya isikan form untuk staff ni... Markah lulus 85%... Saya ni bukan jenis pemurah markah.... Kena isi penilaian untuk staff yang berstatus SEMENTARA... Under saya yang berstatus sedemikian ialah 4 orang... Dah siap isi.... Ikut kerja dan kerajinan staf masing2.... Alhamdulillah... DONE jugak... Boss suruh saya submit hari Khamis... Hari Rabu dah settle!!!.... All the best to my dearie STAFF... Saya sayang anda semua... 



















Minyak kat atas.... Hadiah dari mak buat saya... Malam tu... Kejadian tak diingini berlaku pada saya... Dalam fikiran dok ingat sampai ajal dah... :) Teruk sungguh... Saya serik... Mujur sehat dan dapat bernafas lagi.... Takut jugak... La ni orang mati muda2... Dah laa banyak DOSA... :(

Jaket kat bawah saya beli... Masa ronda kat bawah UTC... Singgah kat area City Plaza... Ada depa buat promotion.... Less 50%... Saya beli laaa... Bukan apa... Nak rasa muda 10 tahun....


































Gambar KARIPAP SARDIN... Saya suka.... Tetiba saya teringat karipap sardin kat Penang Road, sangat sedap... Last makan masa bulan Julai kot... Ka June ntah... Masa Aton warded tu... Sedap..... Ni tak leh lawan karipap kat Penang tu.... Tapi saya beli jugak untuk LUNCH... RM1 untuk 3 keping..... Bulehlaaa.....



















Saya rasa macam nak cuti lagi... Ketiadaan MOOD nak bekerja.... Lagipun kawan2 saya yang kat ofis banyak yang sambung cuti sebab nak habehkan cuti hujung tahun.... Tak dak geng laaa... Kalau keja petang... Sapa nak kuar minum pagi dan lunch ngan saya? Hehehehe... Manja aih.. Semua nak berteman....

Pastu Khamis baru2 ni my boss kat dept saya pangge buat meeting... 15/12/2013 Kena handle untuk lawatan dari UiTM Kampus Puncak Perdana... Ada student degree final sem dan pensyarah nak mai... Tak pa.... Keja jaa... Dok umah pun dok bekelai ngan Maryam ja... Dia sekarang sangat rapat dengan MIMInya.... Suaranya yang manja membuatkan saya biaq ja dia main alat make up saya... Adehhh... Sapa nak ganti alat make up MIMI yang dah pecah ni??? Auuuchhhh....

Gambar2 kat bawah... Dinner... Slalu tak sangka2... Macam mana nak kurus? Erobic pun ponteng dah bulan ni... Sekali pun tak pi lagi.... Tapi awat rasa macam habeh baju keje semua longgar... Tshirt pun longgar abeh... Kihkihkih... (Ayat nak selamatkan keadaan ja ni...)

** Abaikan tulisan bakal doc tak tau bila nak jadi tu naaa..... :) Ayat tu kena slalu sebut sebab nak sedarkan diri assignment tak siap lagi... Ada hati nak ligan TITLE tu? Huhuhu..... Hampa kata aku riak ka? Biaq laaa... Yuran aku pay sendiri apa... Kehkehkeh!!!



























































































































Nampak muda 10 tahun dari usia saya tak? Saja la menerai baju baru.... Terus tak rasa hangat.... Mudah dan sempoi... Tak dak masa nak melawa dah la ni... Janji semua pantas... Sarung jaaaaa.... Kan? Bukan mula berpolitik ya... Teman Aton ja prepare baju2 sumbangan untuk mangsa banjir kat PAHANG tu.... Sian depa.....


No comments: