“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 7 December 2013

@ NOURVO Restaurant, Kg. PANDAN Kolumpo...

Bila kita ingin membina kekuatan sendiri... Seharusnya kita perlu lupakan perkara yang lalu... Walaupun ianya tetap akan menjadi kenangan yang tak mungkin mudah luput dari ingatan... Jom berubah....

*****

04/12/2013 ~ Malam tu... Kami ada orang yang sponsor makan... Kat NOURVO area Kg. Pandan... Lokasinya betul2 sebelah Petronas Kg. Pandan... Tapi sebab kami yang berkereta ni kuar dari hotel dah agak lewat... Semua pakat nak tunggu lepas maghrib... So, terlepas laa... Tapi anak2 buah adik saya yang mai sebijik bas tu sempat makan... Alhamdulillah... After sesi bergambar... Kami cari makan kat luaq laa.... Yang mana tak sempat nak makan tu kan?

Satu insiden... Di lokasi yang lain masa dinner... Terjumpa dengan seseorang... Haha.. Keciknya dunia... After makan... Kawan saya bertanya.... Murni... Awak dok message ngan sapa... Saya jawab... Adalaaa.... Hehe... Sorry... Orang kat meja sebelah yang message... Walaupun lama dah saya menyepi.... Sebab lama dah saya belajar untuk menjadi sangat setia pada orang yang tak setia.... :P

Tugas saya sepanjang trip ni:
  1. Jadi drebar (bukan untuk semua destinasi)
  2. Jadi penunjuk arah (baca PAPAGO)
  3. Camerawoman
  4. Tea lady (kat dalam bilik)
  5. Planner
Dan semua serba boleh...... Walaupun setiap malam nak tido ayaq mata ni mencurah2... Hati.... Janganlah macam ni...... :'(




























































































































































































KOEYTEOW KUNGFU laaaa.... 

















No comments: