“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 7 December 2013

Malam PERTAMA Saya Jadi Penghuni Sementara KOLUMPO !!!

07/12/2013 ~ Hai... Pagi ni sejuk... Bangun awai.... Ingat dah siang... Tapi rupanya pandangan kat luar balkoni di Tinglat 24, Sunway Putra Hotel masih gelap... Dan terdengar bunyi STAR LRT yang bergerak... Agak kuat mengganggu tido saya jugak.... Mungkin trip yang pertama untuk hari ni... 

Cite saya.... Malam tadi antara hari yang saya tido paling awal... Sambil memessage... Ayaq mata saya turun mencurah2... Saya sangat berkecil hati... Tergamak orang yang paling saya sayang memperlakukan macam tu pada saya... Tapi bila bangun pagi tadi... Membaca ayat2 yang boleh memotivasikan diri... Saya kembali bangun... Walaupun mungkin kekuatan saya tak lama... Tapi kenalaaah kan? Betullah... Kadang2 ALLAH menemukan kita dengan seseorang yang menghancur dan melukakan hati kita adalah untuk menjadikan kita lebih kuat dan lebih berjaya dari sebelumnya... Tapi, bagaimana nak menolak hati ni dari terasa... Saya pun hanya manusia biasa... Apa2 pun... TERIMA KASIH lah... Saya REDHA... :)

*****

Oh ya... Ni gambar2 yang saya ambik masa hari bertarikh 04/12/2013... Suppose saya stay ngan adik saya kat Sunway Putra Hotel.... Tapi disebabkan kawan saya, MIRZA RADIANA stay sorang kat METRO HOTEL depan BERJAYA TIMES SQUARE ni... So, saya teman dia laa... Adik saya ada dah kawan2 lain teman.... Kol 1 pagi baru kami sampai... Sembang punya sembang.... Kol 3++ kot baru terlelap.....





















































Ni view saya snap dari tingkap bilik penginapan kami... Clear2 nampak BTS dari pandangan bilik kami... Ingat nak pi shopping bantai kat situ teman MIRZA... Tapi macam malas ja... Pagi tu... Lepas siap2... Snap gambar ala kadar... Terus gerak balik ke Sunway Putra... Tapi sebelum tu singgah lunch kat kedai KELANTAN berdepan dengan KLIH Kg. Baru... Tapau untuk Aton jugak... Sian dia.... Takut tak sempat lunch nanti... Lagipun MALL bawah hotel tu tutup untuk jangkamasa 2 tahun for renovation... Tempat sumber makanan dan jamu mata kami terputus laaa.... 

Sila abaikan keadaan bilik kami... Hotel ni rate biasa hampir RM300... Tapi sebab pembukaannya baru sangat so dapat discount jadi dalam RM150 macam tu... Murahlah jugak... Kalau nak dibandingkan dengan hotel2 lain sebab area tu strategik.... Cuma nak parking tu masalah sikit.... Mujur kami naik keta comel... So senang nak cari parking.....










































































































Gambar kat atas tu? Gambaran apa yang ada dalam handbag orang pompuan... Kami lebih senang pangge beg DORAEMON... Haha... Seluk ja dalam tu semua ada... Cuma duit ja tak dak... Saya bawak mai KL dari A.Setar cuma RM30... Hahaha... Lucu aih.... Buleh lagi idop... Sebab penginapan orang taja... Makan minum tong-tong... Tapi risau ni bila banyak abehkan duit untuk kes shopping mopping... Shopping barang dan mopping isi RM dalam purse.... Tak gitu? Dan dapat jugak beg bawah ni free... Tanpa segan silu rampas dari ATON... Hahaha.... Dia bagi sebab dia dapat dua... Satu yang PUTERI satu lagi yang perwakilan UMNO... Tima kaseh ATON.....





















No comments: