“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 16 December 2013

AHAD 15/12/2013 ~ LAWATAN Dari Student UiTM Puncak Perdana Shah Alam...

Yaa yaaa... Saya sebenarnya dah nak tido... Tapi disebabkan tetiba ja YES saya yang dah kehabisan data ni menari dengan lajunya... Saya tahan jugak mata... Kihkihkih..... Tapi tipulah... Hanya sementara waktu ja pun... Kata laju... Abeh kuota... Selow sungguh... Hahaha.... Buleh laaa nak haplod pelan2....

Pagi tak bekfast.... Sebab kol 10 ada lawatan.... Dari junior2 saya.... Tak ramai pun depa mai... Tapi kami yang under serbis department ni kena handle depa.... So, tunggu jalah... Saya telan dah bekfast ayaq kosong yang tetiba ada buih kat bawah tu... Last week punya ayaq... Naseb laaaa.... Pastu ngan kek HIRO... Sapa penah makan sila angkat tangan... Zaman kecik2 skolah rendah lagi dok makan kek tu... Sedap ooo.... Cuma la ni size dia lebih kecik berbanding dulu... tak tau plak kat kedai la ni depa juai bopa kupang....

Mai laaa singgah dulu... :) Bilik Cik M....










































Tetiba touching plak tengok cincin kat ataih nuuu.... Cincin batu meghah... Touching toi laaa rasa.... :'( Dalam pada dok tunggu tetamu2 tu... Sempat laa jugak check HRMIS... Sebab staff bagitau dia apply cuti... Tak tau laa dia isi sendiri atau orang lain tolong isi... Tapi dalam peti simpanan tu tak dak pun... Macam mana nak luluskan cuti depa ni? Tuan empunya badan pun cuti ganti hari ni....























































































































Dan.... Tadaaaaaaa....... Gambar2 sekitar visit kat PPAK.... Ni dari camera saya ja ni... Malaih nak pi korek gambaq kat Unit Media...... Awat? Tak clear ka? Memang pun... Tak lah macam keunikan gambar pada camera gedabak kan?










































































































































































Apa2 pun saya dan semua kat atas masih sempat berposing.... Sesi melambai kepada pelawat yang akan pulang dan meneruskan ke destinasi seterusnya.... Babai.... :)

No comments: