“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 23 December 2013

Kau PERGI Jua....

23.12.2013 ~ Telah meninggalkan ruangan ni berhari2.... Tujuan?... Sedang membina kekuatan diri... Sedang mencari2 ketentuan yang hakiki... Sedang melihat kekurangan diri... Sedang memerhati apa yang betul dan apa yang tidak.... Sedang melihat dan menilai bagaimana mempunyai sebuah hati yang tidak cekal... Dan sering membenarkan insan2 lain mempergunakan tanpa mempedulikan sakitnya sebuah hati tu... Sedang mencari jugak mana perginya kekuatan yang dulunya amat kukuh berada di hati....

Terima kasih atas perjalanan masa... Yang kadangkalanya tidak patut dijadikan sebagai ukuran... Yang merancang hanyalah kita sebagai manusia... Dan ketentuan adalah dari Allah..... Syukur alhamdulillah... Kerana Allah memberikan kita minda dan akal untuk berfikir... Kerana setiap dugaan dan UJIAN itu adalah penghapus dosa2 kecil yang kita lakukan.... Dan juga sebagai peringatan untuk kita bermuhasabah tentang lahiriah diri kita... 

Banyak hari bercuti dari berBLOG... Banyak yang ingin dipaparkan... Banyak yang ingin dipamerkan di sini... Ada kesesuaian masa.... Inshaa Allah... Akan update kesemuanya... Sila tunggu ya!!!

























No comments: