“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 24 December 2013

Cik M Cabut GIGI :)

Hari ni... 24.12.2013... Rasanya sebulan jugak menahan sakit yang kadang2 timbul dan kadang2 hilang macam tu ja... Tapi makan still leh lagi.... :P ..... Kalau tak pecaya... Sila tengok pipi kembong saya ni... :P.. Alasannya tak de masa nak pi klinik gigi.... Dok ingat nak pi klinik kat area umah ja yang dok biasa pi tu... Tapi teringat laa pulak kes cabut gigi geraham yang kena jahit tu... Ngeri pun ada....

Dan untuk kes kali ni pulak...Bila mai malam ja... Sebelah muka kena sapu minyak cap kapak... Sebab sakit ngilu kan?... Tambahan bila time malam sejuk2... Mulalah nak mengerang kesakitan... Fikir punya fikir... Sebab orang cakap... Kalau sakit... or Bengkak gusi, doc tak kan cabut... Gusi saya tak bengkak... Tapi sakit tu kadang2 ada... Kadang2 tak dak... At last... After makan pagi tadi decide nak pi ambik ubat kat Klinik Gigi UTC 1 Mesia depan office ni ja... Kalau nak lagi free leh laa ambik GL... Tak pa... Pay ja RM1 untuk register dan RM1 lagi untuk duit cabut sebatang gigi... No MC ok... Sebab ni Klinik 1 Mesia... MC memang tak dibekalkan... Lagipun... Saya memang tak berniat nak ambik MC... Rehat ja kat ofis dan buat apa2 keje yang patut selow2... :P

Dan... hasilnya.... Tadaa..... Tak snap laa plak gigi yang ditinggalkan kat klinik tu... Gigi geraham belakang sekali belah kiri atas... Masih kuat.. Sikit pun tak longgar... Nurse tu siap pegang kepala lagi... Hahahaha... Doc kalut dok goyang2 playar dia... Sambil tanya sakit ka dak... Mana nak sakit... Dah boh ubat kebas... Beza ubat kebas klinik Kerajaan ngan swasta...??? Kerajaan rasa pahit... Swasta ada perisa... Hehehe... Orang macam saya ni.. Ambik yang kerajaan ja laaa...... Alhamdulillah... Semua ok.... Tunggu hilang ubat kebas satgi tengok rasa macam mana... Huhuhu.... Ketaq gak ni... 



























































































































Gambar saya dua2 kat atas tu dok senyum maneh lagi... Tu pic pagi tadi sebelum pi klinik gigi.... Yang bawah ni plak... Lepas ke klinik... Kapas pun dok ada dalam mulut lagi ni... Hahahaha...... Dan sila layan brownies yang saya beli kat member ofis... dan periuk ajaib untuk mak.... Pemanggang dah ada... Ni periuk plak.... Price? RM168..... Nanti kita tengok mak saya nak masak menu pertamanya apa k....























































No comments: