“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 2 December 2013

Tq Mr. GADGET !!!! Sungguh BIJAK Mengendalikan Maklumat... But I KNOW....

Tajuk apalaa enry kali ni? Auchhhh !!!

Sejak malam tadi lagi... Hati macam berat nak habiskan keje sehari... Plan nak ambik cuti gant petang... Leh balik kol 12... Tapi fikir punya fikir... Macam malas jer... Kalau dok kat umah pun... Takut bosan lak... Gagah pi laa dok ofis seharian pun... Leh buat keje apa2 yang patut... Salah satunya... Meluahkan apa yang terbuku di sini lah... Hahahahaha........

Dan... masa transfer gambar2 dalam henpon mughah saya ke dalam folder gambar kat external ni... Jadi terjumpa laaa gambaq2 kat bawah ni... Dating saya dengan BFF saya... Pn Sazalina dan Cik Fizawati a.k.a Meklin.... 

Dan kata2 kat bawah ni saya cedok dari encik gugel saja... Terasa sangat sedey... Terasa sangat tak dihargai... Tapi kawalan suhu kemarahan saya... Sangat baik... Alhamdulillah... Mungkin sudah biasa... Biasa dipermainkan sedemikian... Life must go on right??? Yaaaa... Sila cargas Cik M !!! Dont sedey2.... Wake up please!!!.... Auuchhhhh...
















Jumaat baru2 ni... 29 November 2013 ~ Habiskan masa bersama2 tanpa dirancang.... Tadaaaaa.... Macam pendek ja kan saya ni... Tak leh terima saya pendek... Muahahaha... Al-maklumlaaa kasut tak dak tapak... (ayat nak cover)... Dan inilah teman2 seperjuangan saya time senang... susah... time nak gelak.... Time nak story macam2.... Inilah depa...... Tq dearest friends.... Korang semua sangat gojes dan osem!!! Sapa yang tak dak dalam gambaq ni... Aku still ada hampa.... Cuma time ni ja hampa tak dak... Kihkihkihkih....

Kami just breakfast.... Window shopping.... Lunch... Shopping... Dan macam2 lagi... Terasa lama sungguh menjadikan diri baik dari dunia 'gila shopping'.... Muehehehehehe....





























































Sungguh sukar untuk membuat pilihan? Haaaa... Itulah nama hidup... Menunggu2 menjadi insan terpilih pun... Dok tak kunjung tiba!!! Yaaa.... Still available..... Still trying to manage my future.... Amin... Doakan saya dapat membuat pilihan terbaik dalam hidup.... Hopefully!!!!

No comments: