“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 11 December 2013

@ IKEA

Jam di lappy menunjukkan angka 2:58 pm... Teringat hal malam tadi... Sekarang ni masing2 mati muda... Masa tersandaq dalam keta macam2 teringat... Muntah 2 kali.. Balik umah sambung seround lagi... Mungkin silap makan... Tapi, dalam jam 4 pagi... Alhamdulillah dan beransur pulih... Sakit tu kan dugaan kecik.. Alhamdulillah, Syukur seadanya.... Sekurang2nya saya masih lagi diberi peluang untuk melihat matahari pada hari ini....



Saya seolah2 berjanji... Tapi tidak menepatinya... Teringat cakap2 Aton malam tadi... Kadang2 kita buat pada orang.... Orang tu tak balas apa yang pernah kita buat padanya... Tapi orang lain yang akan balas kat kita... Dan time tu kita baru sedar apa kesalahan kita pernah buat... Yalah... Tu kan namanya hukum karma... Allah pasti balas... Kita tau... Tapi kita tak pernah pedulikan kata2 tu sehinggalah terkena batang hidung sendiri..... Mohon dijauhkan....

Terima kasih pada SV saya.. Yang selalu mengingatkan saya tentang kelalaian saya... Saya memang bertuah... Mungkin masih ada yang mengambil berat tentang masa depan saya... Dan tak lupa juga TERIMA KASIH pada PM yang memberikan imbuhan pada lulusan MASTER dan inshaa Allah, bakal PhD yang akan saya raih pada suatu tarikh yang saya sendiri belum pasti... Kini saya terasa... PhD itu benar2 satu perjalanan yang sangat sunyi dan perlukan kecekalan hati.... Semua orang tak dapat memahami kecuali yang terperangkap dalam kelompok itu sahaja... Saya mengharapkan seseorang berjalan seiring dengan kisah suka duka saya... Tapi nampaknya... Ianya semakin hilang dari pandangan... Hati!! Tolong cekal!!! :)

Dan.. Andainya terjadi pada saya... Minta ampun dan maaf banyak2.... Mungkin kita tak berkesempatan di dunia... Sekurang2nya lafaz ini telah kita mulakan terlebih dahulu sebelum sesuatu terjadi kepada kita.... Esok dan lusa... Belum pasti masa tu akan tiba menjemput kita....

*****
Gambar2 ni sewaktu di IKEA pada 6 Disember 2013 baru-baru ni... Saya memang dah lama tingin nak makan MEAT BALL ni... Dan akhirnya... Termakbul jugak... Terima kasih... Kepada pihak2 berwajib.... 













































































































































































































































































No comments: