“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 8 December 2013

@ SATAY STATION ~ Taman Tasik Titiwangsa KOLUMPO

Lalalala... Malam ni... Malam terakhir kami di sini... Di mana? Di Hotel Sunway Kuala Lumpur... Walaupun banyak perkara yang berlaku... Saya tetap menjalani hal-hal seharian seperti biasa... Dan masa lebih banyak kami dua beradik isi bersama... Many THANX to PAPAGO yang banyak membantu... Terima kasih pada Aton yang menjadi drebar sepanjang destinasi kami.... Sebab saya terpaksa membaca PAPAGO dengan jayanya... Syukur alhamdulillah....

*****
Gambar-gambar ni disnap pada 05/12/2013... SATAY STATION Taman Tasik Titiwangsa... Baru tau tempat ni ada juai mee kuah... Saya kan tak makan mee... Aton makan... Rasa kuah pun jadilah... Menu kami satay ayam 15 dan daging 15.... Sedap... Dari A/S lagi Aton beria2 nak makan sehari 30 cucuk.... Hahahaha... Lawak pun ada.... Dan saya pulak dok imagine nak makan SUBWAY, NANDOS, MC D prosperity dan nak survey RECORDER... Banyak yang tak tertunai... Tak palah... Tu lah namanya bukan REZEKI.... Ok ja..... 

Separuh jalan kami makan... Baru Mirza datang join..... Yelah... KL bukan tempat untuk saya... Saya orang kampung... Selayaknya hanya di kampung sahaja.... :)

































































































































































































No comments: