“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 21 July 2013

Yang KALUT Di Fikiran :'(

Mulakan harian dengan mengUPDATE blog kesayangan saya ni.... Baru nak mula keja... Tapi fikiran tak bopa nak fokus... Hari ni... Sampai ofis jam 807 am... Tahniah... Lewat 7 minit... Sebelum ni dua hari berturut2 lewat 1 minit ja... Semakin improve nampak.. Hahahahaha... Terok tol!!! Bukan tak bangun awai tapi gara2 pemakaian tudung kalepool ni la... Siap kena sapu lilin lagi... Lama dah tak buat keja macam ni... Tetiba terasa seperti zaman di alam persekolahan dulu... Masa zaman moda2 dulu... Tudung lembik kena sapu lilin.... Muehehehehe....



















Macam2 nak buat dalam kepala ni.... Mai ofis nampak assignment student SV saya yang berlambak2 atas meja tak bersentuh lagi... 45 students and every students ada beberapa article yang dibuat... Nak kena olah... Kena recheck balik... Lagi dan lagi... Owhhhh!!! Syahdu syahdan aihhhh.... Terasa masa sangat mencemburui sungguh.... Adeh.... Tapi kalau kat umah memang mengaku dengan seikhlas hati.. Tak terlayan... Tak terbuat.... 


































Tak terbuat rasanya... Tak tertanggung pun ada jugak.... Tapi setiap yang ALLAH peruntukkan pasti  ada penemuan dan penyelesaiannya.... Itu adalah pasti... Cuma ikut tenaga dan kemampuan kita untuk menggerakkannya sahaja.... Inshaa Allah... Buat sikit2.. Lama2 abeh lah... Just make sure keje dengan sepenuh hati... hati kena tenang dan redha dan paling penting..... Tengok sama due date apa2 yang penting supaya keja berjalan dengan sebaiknya.... Kan?

Saya tetiba rindukan si comel + comot kesayangan saya.... Sekurang2nya... terubat rindu setiap kali membuka lappy di atas meja kerja saya di pejabat ni... Baiklah... Mari memulakan kerja yang diamanahkan... Soal assignment... Lempaq tepi sat... Time rehat nanti leh buat... Kan?





No comments: