“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 4 July 2013

Day 3 ~ TABAH lah Wahai HATI... :)


Hujan lebat pagi ni... Alhamdulillah... Dapat kembali lagi bekerja seperti biasa.... Minggu terakhir sebelum kembali ke minggu baru di bulan Ramadhan.... Syukur kerana masih lagi diberikan kekuatan untuk menggunakan tenaga 4 kerat berjuang habis2an.... Menentang kemurungan HATI... Esok akan berhijrah ke satu tempat yang baru.... Persiapan tiada... Sebab tak terasa untuk menyiapkan apa2... Selamat tinggal hal untuk memikirkan kerjaya.... Selamat tinggal buat pengajian... Lupakan segalanya yang memberatkan kepala.... Dan selamat tinggal segala kenangan2 jahat.... Saya dah bersedia untuk melupakan hal tersebut.... Moga hati ini diberikan kegembiraan dan paling nyata ketenangan.... Inshaa ALLAH.... :)

No comments: