“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 12 July 2013

Ramadhan 3, 1434H ~ Perut Kekal SAKIT...

Bismillahirrahmanirrahim.....

Tak sempat nak update gambar makanan untuk hari ke 3, walaupun makanan agak mewah... Menu untuk hari ke 3 ialah:

  1. Nasi ulam (beli ulam RM2 kat Bazar Ramadhan Taman Wira, nasi putih masak sendiri)
  2. Sayur keladi (RM1, sama tempat jugak dengan nasi ulam)
  3. Ayam percik (RM4, bahagian peha)
  4. Kuih Pacman 3, popia 2 dan Tepung bungkuih 5
  5. Telur masih (rebuih sendiri 2 biji)
  6. Air sirap (mak) dan limau kasturi asam boi (saya)
  7. Air Teh Ais Limau (kotak) 

Tapi semua tak snap... Sebabnya,balik umah cun2 ja time bukak posa... Sampai mak tak sempat nak goi (gaul) rencah nasi ulam lagi dah azan berkumandang... Pastu yang paling best, dari dalam keta lagi... Saya dok tahan nak muntah sebab pening kepala.... Ni lah saya, bersesak dengan orang ramai tak leh.... Berhimpit2 tak leh... Panas sikit pun tak leh... Manja aih bila dah meningkat usia ni.... Dok tahan ja tak nak bagi terkeluar apa isi yang tinggai dalam perut tu... So, nasi jamah tak sampai secamca pun... Mujur ada kuih pacman... Hehehehe.... Tapi mak laju makan... Sebab peberet dia kot.. So, bertambah2 lah....

Itu pun sejurus lepas buka posa, saya cerry berry lagi... Tak tau tak kena tang mana plak... Plus dengan selsema dan badan mula nak ketaq... Pegang tang dahi panas semua... Ishhh... Teruk sungguh kesihatan kali ni... Minta Aton tolong belikan panadol dan pil CHIK KIT TECK AUN ja... Dia lak balik lambat sedangkan saya dah beradu dengan selamatnya... Tak pa... Simpan untuk esok2 malam lak andaikata terjadi hal yang sama... Hihihihi.... Erobic? Huh... Hancusssss.... 



















Siang tu, saja dah plan ngan mak memang tak payah masak... Sebab Jumaat cuti, so kami plan la nak gi melawat Bazar Ramadhan.... Dua tempat yang kami tuju... Mulanya Bazar Ramadhan kat Jalan Gunung Keriang tu... Pastu tak dak apa kat sana, kami balik mai kat Bazar Ramadhan Taman Wira depan umah ni ja... Sini jugak yang banyak... Air kotak beli kat Ministore area depan umah... Pastu ada masa sikit lagi... Teruih p cuci keta... Nazak sangat dah rupa keta... Nak pi ofis pun malu... Tu gagah cuci... Cuci luar ja pun... Kalau cuci dalam sekali takut tak sempat nak berbuka nanti... Hihihihi.....

Pic taken: Using henpon murah ja.... :P

No comments: