“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 7 July 2013

RAMADHAN Tiba Lagi...

Selamat Mengalu2kan kedatangan RAMADHAN Al-Mubarak.... Mungkin ada antara kita yang sibuk membuat persiapan menjelang bulan mulia ni... Dan mungkin juga ada antara kita yang dah mulakan persiapan untuk menyambut kedatangan hari raya yang akan menjelang sebulan dari sekarang kan? Alhamdulillah.... Kalau ada kemampuan, biarlah diawalkan segala persiapan.... Moga nanti senang untuk kita tumpukan membuat sebanyak2 amalan di bulan Ramadhan..... 

Saya? Baru sebentar tadi saya berbicara dengan seorang sahabat... Perkataan yang keluar dari bibir saya... Sayu sangat nak menyambut Ramadhan tahun ni... Uishhhh... Tak baik kan? Belum mula puasa lagi dah terkeluar macam2 dari mulut ni... Jahatnya.... Tapi hakikatnya itulah... Terasa umpama terlalu sayu sangat... Tak tau kenapa... Terfikir jugak... Ntah2 ini adalah Ramadhan terakhir kan? Atau akan pergi meninggalkan atau ditinggalkan oleh insan2 yang kita sayang... Yalah... Ketentuan itu... Allah yang lebih tahu....

Dan dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan SELAMAT BERPUASA buat semua yang membaca coretan ini... Mohon maaf atas keterlanjuran dan kekasaran serta menyusun 10 jari memohon keampunan.... Dan dengan rasa rendah hati saya ingin menjadi lebih kuat dan redha dengan ketentuan ALLAH... Amin....


No comments: