“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 24 July 2013

Ramadhan 15, 1434H ~ Tandatangan & Meeting Dunia PPAK


Renungan...

Ketika kamu merasa sedih, pejamkan matamu dan katakan di dalam hatimu.......

"Inilah perjalanan hidupku.. ALLAH yang letakkan aku di sini.. Semua ini perancangan ALLAH.. Jadi, aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapan-Nya... dan aku terima Qada' dan Qadar diriku.... Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmah-Nya.. Terima kasih ALLAH kerana mengasihiku"....

Selepas itu, buka matamu dan senyumlah.... :))





















































































Dah 15 hari berpuasa.... Indahnya.... Berbaki tak sampai 15 hari lagi... Ramai yang dah mula menjejaki shopping2 complex... Membeli apa yang masih belum terbeli... Dan untuk diri saya.... Hanya terperap di pejabat... Hari ni terkejar2 masa... Mulanya menandatangani ruangan2 kosong urusan pejabat yang agak menimbun... Semuanya untuk persediaan MS ISO yang bakal menjelang sejurus lepas sambutan raya... Tetiba ja dapat call... ada ad-hoc meeting berkaitan dengan Karnival Buku Kedah 2013... Dan ianya berlanjutan sehingga time rehat... Bersambung pulak sehingga selepas waktu kerja.. Hahaha... Cayalah team2 officer PPAK... Kerja keras nampak!!!

Buah dokong ka ni? Yaaaa.. Besan mak mai hantar tadi.. Plus ngan buah cempedak lagi... Jenuh makan.... Tima kaseh Makcik..... Dan menu hari ini ialah juadah tunjuk2 saja... Sebab lepas balik keje tadi tanpa sempat salin pakaian... Ajak mak keluar untuk beberapa urusan.... Our menu:
  1. Nasi beriyani + ayam madu
  2. Ikan kembong sumbat nyoq
  3. Nasi ulam (jiran bagi)
  4. Murtabak ayam + daging
  5. Bubur lambuk
  6. Kuah2 yang sewaktu dengannya
  7. Air sirap
Sekian untuk hari ni..... :)
























































No comments: