“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 21 July 2013

Ramadhan 12, 1434H ~ CELCOM Tamat Tempoh

Ohhh... Dah 2 tahun dah yer.... So, rebat RM20 yang dah dapat selama 2 tahun dah tak de mula bulan ni... Uhuk... Siannya... Lepas ni kembali kepada payment asal iaitu RM68/month... Sekarang ni penggunaan bulanan selalu mencapai limit melebihi 5G... But still leh guna cuma line agak lembab sikit... Kikikiki.... Tak pe, sekarang penggunaan WIFI mudah je diperolehi kat mana2... So, tak delah sampai kena ke Cyber Cafe or yang sewaktu dengannya kan?

YES broadband saya rosak... Penggunaan monthly sekurang2nya RM30/month... Kalau tak guna.... Topup bulan depan kena tambah lagi RM30... Tapi walaupun agak mahal sebab kadang2 penggunaan tak sampai rate tu pun... Linenya sangat memuaskan hati... Laju... Kalau setakat nak berBLOG... or berFB... or nak download jurnal untuk keje2 skolah... tak delah menjadi masalah sangat... Rate penggunaannya sikit jer... But sekarang ni modem YES saya tak leh nak detect... Adeh..... Masalah gak tu... Kalau nak beli lain... Macam sangat mahal... Sebab account still leh guna account yang lama... Dipertimbangkanlah macam mana nanti.... Kalau tak guna takut time outstation or emergency dah tak leh pakai lagi... Kalut time tu... Kalau beli baru... Macam out of budget plak....

Ok... Menu berbuka kat umah saya untuk Ramadhan ke-12 ni... Sangat simple.... As usual... Kembali berbuka berdua dengan mak... Our menu is:

  1. Rendang Daging (rasa macam dah nak RAYA)
  2. Ikan goreng
  3. Telur masin
  4. Pizza (jiran sebelah umah bagi)
  5. Bengkang susu + ubi kayu (sangat sedap)
  6. Air oren Sunquick Tropikana
Alhamdulillah... Itu saja... Malam ni tido awal... Sebab perut tak selesa.... Lepas settle semua... Tido... Siap sapu minyak cap kapak kat kepala... Minyak rimau kat perut... Hilang semua bau perfume2... Uhuk... Terasa umur dah semakin meningkat... Daya ketahanan badan pun kurang.... Bila siang ja, terbayang2 nak pi erobik... Tapi bila tiba lepas time bukak posa ja... Terkulai layu seluruh anggota badan... Huwaaaaa.......






















































No comments: