“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 18 July 2013

Ramadhan 9, 1434H ~ Restoran Bunga NAGA, Mergong

Alhamdulillah... Hari ni rezeki murah sikit... Dapat berbuka puasa free..... Lokasi kejadian @ Restoran Bunga Naga, Mergong... Ini yang cawangan punya yaa..... Kebetulan adik saya, Aton plan berbuka puasa dengan anak2 buahnya... Jadi cuma saya dan mak ja kat umah seperti biasa berbuka puasa setiap hari, dan dipelawa kami sama untuk join together2... Makan ja lah bila rezeki dah terbentang di depan mata... 

Gambar diambil kali ni menggunakan camera kesayangan cik gedabak saya iaitu Nikon D90... Walaupun gambar2 yang saya ambik ni kategori ikut dan snap ja... Tapi kualiti dan kejelasan DSLR memang tak dapat disangkal lagi kan? Menu tak payah nak sebut dalam ni... Boleh layan dan tengok sendiri... Yang tak sempat snap, buah kurna, nasi putih, air oren sejug dan air kosong sejug... Yang lain2... Seperti dilayar... Cewah!!!!

Gambar tuan empunya belog tak dak dalam ni... Sempat snap pic mak dan Ikhmal jer... Gambar Aton belambak... Tapi, tak termasuk dalam paparan kali ni.... Kihkihkih..... 


























































































































No comments: