“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 25 July 2013

Ramadhan 16, 1434H ~ Bengkel Pendidikan Pengguna VS Berniaga di PARAM

Salam Ramadhan... Hari ni last day keje untuk minggu ni... Hari keje lebih sikit dari separuh hari berbanding hari biasa.... Masih berjaya melalui Ramadhan dengan jayanya.... Paginya, menjadi cikgu sekolah mengajar student sekolah menengah tentang subject berkaitan dengan library... Dan petangnya menjadi peniaga di PARAM dengan jayanya.. Hikhikhik.... Test Market laa katakan!!! Ahaks....

Group kali ni adalah dari SMK Tunku Bendahara, Kodiang... Hanya 25 orang yang terdiri dari student form 1,2 dan 4... Lega... Group ni sikit berbanding group yang terdahulu... Sebelum ni mencecah 100 orang,,,, Kalau student skolah rendah.. Jenuh bertempik jugak... Macam mana ya cikgu2 mereka melayan karenah anak2 didik mereka.... Hihihi... Saya yang sekali sekala berjuang di sekolah ni kadang2 pening jugak... So, memang tabik spring kat cikgu cikgi ni...

Kat sekolah ni... Group saya handle Info Hunt.. Ada sesi taklimat dan aktiviti untuk pelajar2 ni buat... Alhamdulillah... Semuanya berjalan lancar seadanya.... Kami berjaya ikut schedule yang dijalankan.... Tq untuk team2 ni... 

Petangnya pula... Berniaga di Bazar Ramadhan Taman Wira Mergong... Juai jus segaq... Hahahaha.... 1st time kena turun padang sebab adik saya, Aton kena attend majlis bukak posa anjuran ofis dia... Alhamdulillah... Berjaya menega walaupun ada jugak kawan2 yang tercengang tengok saya kat situ... Muehehehehe... Sabtu ni inshaa ALLAH, turun padang lagi... Tak sempat nak snap gambar... Bz giler.. Tak menang tangan walaupun hanya jadi tukang bagi kat orang dan terima duit ja... Tokey laaa katakan.... Hahahahaha....

Balik berbuka posa kat umah... Terlentang.... Menu mak masak pun tak sempat nak snap... Tapi juadah ringkas ja... Menu:
  1. Nasi tomato
  2. Ayam masak merah
  3. Air Sunquick tropikana
  4. Cucoq cempedak
Gambaq tak sempat ambik... Camerawoman pancit !!! Hikhikhikkkk.... Yang ada kat bawah ni... Gambar aktiviti kat skolah tu jaaa.... Snap using camera SAMSUNG cik Aton.... Sekian....




















































 
































































































































































































































No comments: