“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 9 July 2013

KURMA Menjelang Permulaan RAMADHAN 1434H...

Bismillahirrahmanirrahim.....
Esok kita umat ISLAM akan bermula menunaikan ibadah puasa.... Semoga puasa tahun ni lebih baik dan diberkati berbanding tahun2 terdahulu... Amin... Moga dipermudahkan segala kesulitan hendaknya.... :) .... Malam tadi dapat kurma sekotak... Ada orang bagi... Orang buat kenduri kat Ogy Erobic Studio... Antara hari2 terakhir attend erobic sebelum bermulanya puasa.... Saya plak masih terkial2 fikir nak join erobic lagi tak sepanjang bulan puasa nanti... Masih dalam perkiraan dan perhitungan.... Selalunya... balik umah terus sakit demam urat semua... Ni nak bergencok lagi... Hihihihi... Tapi kadang2 bila exercise tu lebih membuat kita kuat dari keadaan yang kita biasa2 rehat kan? 


































Masih mencari2 mood ni... Kurma tu, bawak mai ofis.... Masa susun buku pagi tadi, jamu kengkawan.... Ada lebih lagi ni... Nak habiskan kalau boleh hari ni laa jugak... Biar tinggal kotak ja lagi senang kan? Kat umah pun ada dah kurma... Nanti mesti bertambah2 lagi.... Tingat last year punya posa, makan kurma lembut yang beli kat Giant... Saya lebih suka kurma yang ala2 moist gitu.. Nyum2... Sedap sangat... Mana nak cari? Kat Chow Kit pun penah jumpa kurma macam tu... Tak padan laa sangat semata2 nak kurma nak terpa pi sana kan? Kikikiki....




1 comment:

dihatikukamu said...

kurma madu la kak murni..diana pun suka kurma madu lembut jaaa..banyak la jual kat hyper market..kat kedai2 biasa pun ada jual gak.sodappp..anyway selamat menjalani ibadah puasa dan selamat bercuti esok yeyy!!