“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 2 January 2011

Sangat SEPI...

Awal sangat bangun pagi tadi... Ingat2 nak kuar... Kononnya lah nak kuar cuci keta or apa ka.. Malangnya.... Tak jadi jugak... Mungkin mak pun pandang aku pelik semacam je... Lepas mandi siap bersiap pakai jeans and t-shirt ja... Tak macam hari2 cuti yang lain yang lebih selesa dengan suar tiga suku atau ataih sikit dari paraih lutut... :P...
.
Aku memang tak mau ada dalam keadaan macam ni... Keadaan yang ala2 tak bopa best terutamanya untuk sambutan tahun2 baru ni... Bukan tak dak keja nak buat kat umah... Berlambak.... Sarat dengan esemen upahan orang... Tapi macam mana nak menjana minda entah keberapa kelasnya aku ni.. Sedangkan dalam hati sopa tak best gitu... Mulalah terbayang... Alangkah bestnya.... Kalau aku punya duit yang banyak... Tak perlu berfikir panjang dan leh terus buat aktiviti2 santai yang aku suka!!!... Hahahaha!!!... Malangnya... Untuk time ni... masa ada but fulus lak kureng.... :P
.
Weh... Memang arr... Amat sunyi dan bosan hidup ni... Mulalah mencari2 apa yang ada dalam lappy aku ni untuk aku jadikan gambar... Lately ni... Macam payah nak cari gambar sendiri... Awat cuti 3 hari ni macam tak best sekalipun masa yang ada cuba aku isi... Tak pa... Baru permulaan NEW YEAR... Banyak hari lagi untuk berjalan ke ujung tahun.... Dan banyak lagi perkara yang aku leh buat untuk mantapkan diri aku ni.... Satgi lepas je menaip bait2 ayat dalam ni.... Aku cuba nak lupakan kekusutan yang ada... Pasainya.... Ramai lagi yang nasibnya lagi teruk kan?? Takat aku yang ada masalah JIWA sikit2 ni... Apalah sangat kalau nak dibandingkan dengan semua ni... Ahaksss!!!!....
.
Ni dok tengok semua orang sana sini cantik segaksss... Tingin gak nak jadi macam depa.... Hahaha.... Macam mana weh??? Ada duit semua jadi lahhh... Macam2 nak grab untuk this year leh ka??? Mana nak pulun cari keje part time lagi.... Nak pulun happykan diri lagi... Takut mati tertiarap ja bila tak dan nak buat semua tu... Kekekekek....
.
Sedey lagi ni... Sedey pasai apa yang aku harap akan terjadi... Rupanya tak mau nak jadi2... Ingatkan jadi A... Rupa2nya jadi Y dan... Sikit lagi dah nak jadi Z... Jenuh weh!!!.... Huhuhu... Tak mo nak ingatlah semua tu.... Tapi.... Nak buat macam mana... Terpaksa..... Kerna terpaksa.... Best lak aku rasa kalau dapat keja tak tentu masa... Ya lah... Macam kawan aku LIN... Biar tido tak cukup sebab time keje tak menentu dari jadi macam la ni... Cuti semua bertime tapi hati rasa gundah gulana... ekekekeke...
.
Tetiba ja kan?? Aku rindu semula saat2 kena ulang alik untuk study time MASTER kat UiTM Puncak Perdana..... Yang mana aku tak kan laluinya lagi untuk hari2 yang seterusnya sebab dah complete... Kalau ada time macam tu... aku tak lah dilanda kebosanan macam ni lagi.... Rindu semua tu... Rindu dalam keadaan tergesa2 mencari masa.... Waktu yang tak pernah cukup2... Yelah... Manusia macam tu lah... Bila time sedang mengalaminya.. Rasa nak cepat2 abeh... Tapi... Bila time dah abeh semuanya... Rasa macam nak kembali semula untuk saat2 seperti tu.... Sebenarnya... langkah perlulah ke depan... Bukannya berundur dan untuk berpatah balik kan????
.
Aku nak cari duit sebanyak mungkin lah.... Walaupun... tak tau kat mana nak cari... Hehehe... Sebab... Selain memohon daripada-NYA... Hanya kukuhnya sumber kewangan yang leh buat kita rasa sentiasa leh dapat apa yang kita nak.. Kalau tak... tak de lah manusia yang terkejar2 mencari sumber pendapatan yang kukuh.... Kan??? Mungkin belum sampai lagi perkara2 ni buat aku... Dan aku masih menapak ni.... Ngeeeeee......
.
Oklah.... Nak sambung buat tuntutan keje aku ni... Saja luahkan kat sini... Sebab... Dah bosan ni... Nak sambung buat keje2 yang sepatutnya aku leh siapkan dengan baik... Tengoklah petang2 sikit... Kuar sat... Jamu2 mata sat.... Cuci keta... Boh angin keta... Minyak pun tak dak dah.... Mana2 lah yang dan nanti.................... :)

No comments: