“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 12 January 2011

KETANDUSAN Idea Mungkin!!!

Minggu lepas... Pada dasarnya memang merupakan minggu yang agak membuatkan diri saya terlalu LEMAH... Macam-macam perkara yang saya sendiri tak suka berlaku... But minggu ni... Hilang satu hal... Satu hal lak timbul... Ya... Paling nyata yang dapat dilihat.... Saya amat letih sesampai saja kat umah.... Kalau di pejabat berkobar-kobar.... Melakukan itu ini... Tapi sampai saja kat umah... Lepas mandi... Mulalah rasa nak rebahkan badan jer... Macam orang malas... Hehehehe... Teruk kan???
.
Lagi satu... Saya rasa semakin hari saya semakin comot... Naper yer??? Kalau dulu pun bukan tak comot... Tapi sekarang ni nampak semakin comot.... Hahaha... Naper yer?? Naper dengan diri saya?? Naper saya sudah tiada mood nak jadi rajin dan buat keje-keje seperti masa saya study dulu?? Berebut2 melakukan keje... Sebenarnya... Saya rasa... Keje saya tak setimpal dengan kemampuan saya... Hahah... Saya rasa kan... Saya keje macam budak baru lepas SPM je..... So.. Apa yang harus saya lakukan....???
.
Ok... Nak mula memotivasikan diri sebenarnya ni... Nak mula menjadi lebih rajin... lebih teliti.... Even sometime saya rasa UNFAIR... Paling penting... Nak mula bagi peluang pada diri sendiri untuk hidup lebih BAHAGIA... Amin.......

No comments: