“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 28 January 2011

NEW Job Actually... But JUST ONLY Part Time!!

Yang sempat siapkan sehingga petang tadi...
.

Siti & Me!!!
.


Hari ni... Hari kedua aku datang sini... Kali pertama hanya untuk melihat building ni.. Dan kali kedua... Untuk tunggu barang dan masukkan barang2 dalam ofis baru ni... Nama yang sempat aku tengok kat pintu lama yang diambik dari ofis terdahulu ialah... INDAH PESAKA AGENCY... Lain2 servisnya... Tak sempat aku nak baca... Sebab... Macam2 perkara lagi yang lebih penting untuk aku fikirkan hari ni... dan sepanjang hari ni....
.



Ofis yang mulanya kosong... Keje aku dan Siti... tolong apa yang termampu... Penat sikitlah sebab... Semuanya kena lakukan sendiri... Tapi so far... Majikan kami sangat sporting.. Walaupun kadang2 agak scary dengan sikap acuh tak acuh dia... Apa2 pun.. Hopefully... Semuanya hanyalah bersifat sementara je lah....
.


Occay... Ini bos aku... En. Ishak namanya... Tak kenal sangat... Cuma trademark yang aku leh story kat sini ialah... Pemurah dengan sifat belanja makan... Jadi... Payahlah nak diet lepas ni... Asyik makan ja.... Makan dan makan.... Huhuhu... But lately ni... Kesihatan aku sering terganggu... Dan macam2 yang jadi... Apa2 pun.. Moga diberi peluang yang lebih baik untuk diberikan kesempatan untuk membalas budi insan2 sekeliling.... InsyaALLAH...
.




Tak banyak yang sempat siapkan... Tapi... Inilah yang sempat kami settlekan sebelum pulang petang tadi... Alhamdulillah... Walaupun aku lebih bersifat tak banyak membantu... Tapi sekurang2nya... Hari ni aku belajar sesuatu yang baru... Doakan aku dimurahkan rezeki... Untuk hari ni.. dan hari2 yang akan datang.... Amin...

No comments: