“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 22 January 2011

Learn Shooting Playing With 2 SOFTBOX....

Kalau dipilih kerjaya membuat esemen orang... atau shoot gambar orang.... Tentulah lebih best... buat aktiviti OUTDOOR dan SHOOTING ni... Sekalipun tak pernah terfikir suatu hari nanti aku dapat join semua benda2 macam ni... Tapi yang pastinya... Tak salah mempelajari sesuatu ilmu yang baru kan?? Asalkan apa yang kita pelajari dapat memberi satu kepuasan pada diri sendiri... Dan... Tidak mengganggu keje2 harian serta tak mengganggu manusia2 lain... Hehehehe.... This is our FREE SHOOTING.... Belajar dan terus belajar.... Sempat jugak bergambar kenangan....
.




Dan... Gambar2 adik2 kat bawah ni... Adik2 yang sungguh sporting bila diajak jadi MODEL kejap untuk sesi shoot2 kat sini... Amat sporting dan mereka semua melucukan!!!.... Semua pic kat bawah ni.. Adalah tembakan aku sendiri... Try and error sebenarnya... Tapi... Alhamdulillah.. Telah banyak yang aku pelajari... Secara PERCUMA... Tq to all my teachers!!! Paling rasa puas hati sebab... Diajar bopa speed yang perlu guna.. ISO... App... Dan semua ni kena set kat mind... Lagi satu kan... Aku rasa... Kecantikan sesuatu gambar tu.. Sebenarnya bukan perlukan kena shoot orang yang cantik2... encem2... but... paling best sebenarnya adalah rakaman suasana itu sendiri.... Bermain dengan softbox tu... Adalah tujuan utama nak nampakkan garisan cahaya di tepi2 tu... Ntah... Aku pun tak faham... Lagi satu perkataan yang ada disebut.. Tapi aku lupa... Hehehe...
.









Mungkin gambar2 yang aku snap ni... Tak sehebat orang2 lain.. Tapi... Aku sungguh PROUD sengan diri sendiri... Yang suka mengambil tahu tentang perkara2 baru... Kalau tak belajar... Bila nak pandai kan??? So, rebutlah mana-mana peluang yang ada!!!

No comments: