“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 3 January 2011

HATI Saya TerUJI....

Pagi tadi.... Bila jaga ja dari tido.... Kedengaran hujan turun mencurah-curah.. Selalunya kalau hujan macam tu... tak lah lama... Tapi... lama rupanya... dari jam 630 tu... Sampai aku masuk ofis pun.. terpaksa menggunakan PAYUNG lagi.. Lebat!!!... Bila lebat... Mulalah tempat parking belakang building tu... Jadi agak banjir kecik... Kalau berkasut sandle... Maknanya leh tenggelam kaki... Kalau berkasut agak tinggi 2 1/2".... Mungkin leh selamat lagi kot... Hehehehe....
.
Hari ni... Memang rasa tak seronok.... Susah hati dengan kejadian semalam... But... bila tau dah selamat sampai... Dan dia pun dah leh keje macam biasa... Suara pun ala2 happy sangat2... So, baru aku sedar... Betapa tak pentingnya diri ni... Kalau orang anggap kita ni penting... Orang mesti akan fikir dan inform apa sepatutnya... Dan aku tetap merasa diri macam kurang bersalah... Salah kah kalau aku sekadar memprotes perkara yang sepatutnya mudah saja tapi sengaja disusahkan!!!... Ape2 pun... Berbanding dengan saiz badan aku yang besar ni... Aku sangatlah berkecil hati... Hp dipakai untuk inform... Tak boleh jugak... Paling best... off 24 hours lak tu... Nampak sangat kan?? So... Aku bukanlah jenis yang tak faham sangat untuk situasi2 macam ni... Susah sangat ka untuk menjaga hati.... But dalam keta tadi... Aku dengan kerisauan yang melanda... Tumpah jugak air mata ni... (Sedangkan dalam hati tak mau fikir sangat lagi... Nak jadi lebih matang kan?) Malangnya NAHI!!!... Enggak bisa!!!....
.
Tak per lah.... Kalau itu yang dia pilih.... Teruskan... Aku tak nak memaksa untuk menjelaskan perkara yang sebenar.... But... Jangan cakap datang sini sebab aku... Sedangkan sebenarnya langsung tidak!!!!...... Lately ni.. Dah banyak mengalah... Dah call.. Dah sms... So... langsung tak diendahkan.. Ape leh buat... Cukuplah kot... Nak selalu2... nanti orang tak suka lak... Orang meluat dan bosan lak kan?? Tak per... Aku tak marah dah... Dan memang aku tak nak marah lagi... Buatlah apa pun difikirkan sesuai dan perlu.... Ada pun macam tak dak ja aku ni.... So... whatever lah.... Anyway... apa2 yang tersangkut tu... aku akan jelaskan... Jangan bimbang semua tu... Tak lupa semua tu... Tq... Tq kepada keadaan sekarang ni lah... Kalau dia leh goyang kaki.. senang lenang... tido nyenyak jaaa... So, nape aku perlu fikirkan keadaan dan serabut aku ni... Sebab ada ka orang kisah?? Tak dak kan..... :)

No comments: