“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 15 January 2011

ENTRY Lama Yang Tak DiLUPAkan...

This cupcake... Aton tempah kat Ina.. Sempena birthday Wardati... Aku punya tailor.... Tak penah berpaling pada tailor lain sekalipun lambat dia wat... Hehehehe.... Saja la nak wak masuk gambar ni pasai nak tolong promote untuk business kawan aku.... Tapi rasanya... for my birthday this year... Macam nak tempah jer... nape tak de orang suprisekan aku untuk celebrate my bday dan bring me all of these??? Aton.... Sila take note occay!! (biarlah muka tak malu pun)....
.
Kan dah tulis entri ni kan entri lama... Dok cari time bila masa nak update... So, tarikh pun tak ingat lah... Tapi... Makan kat sini... Bukan Aton yang belanja pun... Mak yang belanja... Aku nempek2 jer... Sebab depa ajak join sekali... Bila tengok gambar2 ni... Teringat lak... Time bila aku nak mula buat karipap kentang + daging ni?? Hehehe... Cakap jer lebih.... Tak jalan2 jugak.. Resepi tak cari lagi... Huwaaa... Orang len kalau nak buat terus jer buat... Tak payah resepi2... Haaa... Tu lah istimewanya aku... Belajar dari RESEPI yang kena surf dalam tenet ni.... Tapi selalunya... Bila try menjadi jugak dan rasanya tak lah menghampakan.... :)
.


Kat Restoran Mikamal ni... Rasanya restoran mamak yang sedap jugaklah untuk dipilih sebagai tempat makan... Dan harganya amat berpatutan.... Paling suka... Koewteow kat bawah ni lah... Menu yang sama ja aku order time sampai kat sini.... Mesti coba ni untuk sapa-sapa yang minat makanan mamak ni.... Dok promote jugak kat member2 ofis ni... Dah ada yang try pun... Dan memang... Depa pun bagi komen macam aku jugaklah... Sedap!!!
.




Uishhh....... Sapa punya angkara yang snap gambar ayaq melo ni??? Tak best langsung... Ada ka tangkai dia mai ke arah macam tu... Ubah lah dulu... Ngeeeeeeeeeee... Sapa lagi kalau bukan aku sendiri yang snap... Kelam kabut kot time ni kan sebab lapaq sangat.... :))

No comments: