“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 9 January 2011

AHAD With Full of GIFTS....

Semalam!!! Sabtu!! Saya amat bizi.... Tak sempat nak menjeling lappy saya pun... Bz kuar ngan mak dan Emin awal2 pagi... Tengah hari lak kat spital dan makan2 serta gebang2 ngan kawan2.. My BFF actually... Malam lak... Bertungkus lumus mengIRON 5 pasang baju untuk jadual seminggu ke ofis... Lipat baju... Dan kemas bilik yang memang sedia macam tu... Kemas ke tak... Nampak sama saja... Hehehe... Kemaslah maknanya kan???? Dan pagi ni... Sampai ofis pun masa lebih kurang ok2 ja.. Cun2 kata orang... Paling awai sekali dalam January ni... Iaitu jam 0753am... Hahaha... Masih berusaha untuk datang lebih awal dari waktu tu.... InsyaALLAH..... Dan hari ni.... Setiap Ahad kan kena pakai baju KORPORAT.... So.. pakai jalah... Saya suka ja pakai baju2 seragam macam ni.... No hal pun....
.
Perkara pertama yang terlintas di hati... After saya siapkan shelving di kedua2 rak ENSAIKLOPEDIA di bawah kelolaan saya... Plan nak masuk ke Koleksi Kedah untuk search for thesis... Hari tu dah pi... Dah ambik pun tajuk2nya... But kena confirm dengan orang yang mengupah saya dulu... Sama ada... Tajuk itu sesuai atau tak... Dan... Disebabkan saya tak nak lagi melakukan keje2 lain selain urusan pejabat di ofis.. So.. Saya sekadar pinjam dulu untuk balik study mana2 yang saya perlukan... Dan upahnya nanti... Saya akan mula saving... Untuk my convocation day... At least... Saya leh beli hadiah untuk diri sendiri pun.. Sebab.... Saya langsung belum mengAPPRECIATEkan diri saya dengan membeli hadiah sempena kejayaan saya tamatkan study baru2 ni.... Duit gaji?? Rasanya tak sesuai untuk hal2 berkaitan pemberian2 hadiah kepada diri sendiri ni.... Ngeeeeeeeeeeeeeee......
.
Pagi ni.... Kol 10 ada meeeting... Actually hanya taklimat kursus untuk pegawai saja sebenarnya... Tapi sebab memang menjadi kebiasaan or kelaziman... Mukadimah dia tu akan selit dengan pemberitahuan apa2... So... Kami disapa dan diberikan antara aktiviti2 terdekat yang dirancang... or dibuat untuk tempoh terdekat ni lah... Dan before meeting berlangsung... Dapat keychain from Acheh ni.... Heheh.. Sangat cantik.... Lupa nak snap belah belakang lak yang ada ditulis perkataan ACHEH.... En. Shah bagi untuk semua officer.... Sebagai sourvenir... Tq2.... Menambahkan koleksi keychain saya kan?? :))
.
Ops.... agak senget sikit pic saya snap ni... Hehehe... Sejak tak de camera bersaiz sederhana ni... Mostly gambar snap using my henpon camera ja... Masih jelas sangat2 kan?? Tersengetlah pulak.... Malas nak snap lagi sebab anak2 guppy tu lari lintang pukang bila terkejut flash... Hahaha... Pi cedok kat kolam plastik kat circulation tadi... Minta tolong my x-staff... Tq2.... Bukan apa... Tingat time dulu2... Kalau saya susah hati... Saya mesti akan ke kedai ikan beli ikan sekoq dua... Sebab kalau tengok ikan hati jadi macam tenang jer... Tapi kali ni nak bela kat ofis lak... Stress buat keja... Leh nganga tengok ikan2 ni... Heheh... Stress laaa sangat!!!... Keje pun ala2 typist jer menaip surat.... Apa lah sangat!!!!!!!!!... Wakakaka....

No comments: