“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 15 January 2011

14.01.2011 ~ Sepetang @ MARINA HARBOUR, Kuala Kedah...

Petang JUMAAT... Sememangnya suatu ketika dulu... Tempat ni amat kerap aku lawati... Ingat lagi... Bersama mak... Kakchik... Eimien... Ikhmal.. Time2 tu... Dua orang adik aku masih kecik lagi... Jadi, kalau kaklong depa ajak... Mestilah best kan?? Leh pi jalan2.... Dan Kakchik pula... Kawan lama... Yang tinggal selorong dengan umah aku... Meaning... Kalau dok depan umah... Leh sembang dari umah ke umah jer... Amat dekatkan?? Dan bila dia dah berkawin... Kemesraan kami... longgar... Mungkin disebabkan oleh kehidupan berkeluarga... Tidak lagi kuar shopping bersama2... Tidak lagi lepak2 kat umah aku... Tidak lagi bercerita dan bersembang sama2... Ya... Kena faham... Bila kawan2 dah berkeluarga... Dan untuk insan2 macam aku ni... Stay macam biasa.... Dok umah.. Dan lepak bila2 tiba masa yang sesuai saja.. Hmmm.. Rindukan suasana macam tu suatu ketika dulu... Sangat2 rinduuuuu.... :))
.
Not sure.... Tapi pastinya.. Sampai saja di sini... Nampak punyalah ramai manusia... Terutamanya lelaki... Bizis dengan memantau keta2 ni.... :)... Mine??? Not interested... Aku tak minat keta bunyi pongpang2... kuat2... Sebab.. sakit kepala... But i love and enjoy singing... Since skolah2 dulu lagi.... Sora sedap sangat ka?? Bulehlah tahan.... Wakakakakaka..... Perasan!!!! Tak pa... Kalau tak percaya.. pi tanya cikgu KOIR skolah aku dulu.. Miss Tan... Bukan senang orang nak masuk KOIR kat convent dulu tau... Semua kena ordition!! Ya laaa... Macam AKADEMI FANTASIA sekarang ni lah.... Hahaha... Aku dah melaluinya masa muda2 belia dulu....
.

Aku dan mak.... Dan pic bawah.. Eimien dan mak.... Pic aku Eimien snap.... Kena mengajar dia... Kalau Ikhmal ada... Tak perlu ajar... Sebab dia lebih pandai dari aku.. Itu dulu occay... La ni... Dia kena gak refer kat Kaklong dia... Hahaha... Walaupun aku tak pandai sangat... But TRY and ERROR... Still leh dikatakan occay2 jugak... Even my cikgu-cikgi said that... Ada certain2 pic yang aku kena tau mana yang kena lebih sharp dan fokus kena betoi.... Tq for my 4 orang teacher yang tak jemu2 memberi tunjuk ajar... "SAYA TAK LUPA!!"
.

Mak dan Eimien..... Mak... Yang banyak mengikut aku ke mana ja yang aku ajak... Even kadang2... Aku selalu kecik hati bila sometimes ada adik2 aku yang mak lebihkan... (Nahas kalau adik2 aku baca)... Tapi... Bila adanya perasaan tu... Aku kembali berfikir... Adik2 aku perlu diberikan lebih perhatian... Sebab depa hidup bersama tak lama seperti aku ada AYAH... Hmm... Aku teringat arwah AYAH.... Yang tak penah lupa bertanya khabar setiap kali aku ke mana2 saja... Since dari skolah... Masuk keje... Dan pada bila2 masa pun... Dan sekarang.... Aku jarang sekali ada perasaan cemburu pada kawan2 seusia aku... Sebab.... Aku rasa.... Aku telah dapat semuanya semasa hidup ayah... Dan... Aku tetap beruntung... Bila ada yang sudi menganggap aku ni seperti anak2 mereka walaupun tiada pertalian darah....
.

Apit Hassan... Kawan Eimien... Mempunyai minat yang sama dengan aku... Saja ajak dia join kami untuk free shooting bodo-bodo kami ni... Hehe... Siap bawak TRIPOD lagi tu... Ngeh3x... Aku lak... Shoot biasa2 ja... Seadanya aku lah kan.... Kalau nak posing over2... Mau terkejut makhluk ALLAH kat situ... Badan cutting MODEL ok gak kan... Ni bukan MODEL... but... MO jugak.. Tapi MONTEL!!!... Wakakakakakaka.... Tak percaya... Just scroll je kat bawah ni...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Haaaaaaaaaaa.... Ambek!!!!!!!!!!!! Hihihi... But... Siapa pun aku.. Aku tetap PROUD dengan diri sendiri... Amin....
.



No comments: