“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 21 December 2010

Syukur SELESAI Semuanya....












Alhamdulillah... Semua yang dirancang telah berjalan dengan baik seperti yang dikehendaki.... Hari ni sempat buat sedikit jamuan dalam 100 orang makan kat ofis @ PPAK... Walaupun jamuan ini dikategorikan dalam istilah berkongsi... Yang penting ikhlas dan HALAL... Amin... Terima kasih jugak buat Mak dan Eimien yang sama-sama menghulurkan sumbangan untuk kenduri kesyukuran bagi pihak aku... dan selebihnya Kak Dilla.... Menu hari ni.... Nasi tomato dan ayam masak merah + acar timun dan nenas.... Air sirap.... dan.... Dadih.... Syukur sangat2... Harapan... Agar semua yang menjamu selera berpuas hati... Nasi pun sungguh banyak dan mengenyangkan.... Jadi tuan rumah pulak.... Hehehe....
.
Meaning.... Aku dah betul2 habiskan pengajian aku di peringkat yang satu masa dulu aku terkejar2 untuk ada benda ni... Sekalipun belum pasti sama ada aku leh mengubah hidup aku atau tak... Tapi tak baik mengeluh kan??? Kalau usaha tiada... Sampai bila2 pun aku tetap akan di sini... Tak berubah2... Ok... Tak nak celoteh panjang.... :))

No comments: