“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 24 December 2010

Outing With DORA JUNIOR ~ @ Gunung Keriang...



Hehehe... Dia memang selalu menghiburkan aku... Selalu buat masa aku dengannya berlalu begitu cepat... Selalu tak larat menjawab apa yang akan dia tanya pada aku... Dan... Hari ni... After ke CELCOM untuk uruskan sedikit urusan pertanyaan berkaitan dengan broadband... Terus lepak kat Gunung Keriang ni... Tak de orang sangat... But cuaca ok!!!... Sempat abadikan gambar2 kenangan di sini.... Comelkan dia??? Eh.. Sape lagi kalau tak Baby DORA JUNIOR!!!
.











Opsss... Sempat jugak... Dan ada jugak sekeping yer?? Siap naik boyan lagi ni... Meaning... Masih muat lagi aku untuk dok atas boyan ni... Tak putus pun tau... Sebab dah try hayun2 sambil tunggu DORA JUNIOR panjat-panjat papan longsoq tu... Tapi... dia masih dalam kawalan aku tau... Hehehe... Bukan apa... takut... orang len risau.... :P
.
Ops... Tinggallah si Mr. Gen2 berteduh jap bawah pokok ni... Berani gak nak snap pasai dah dimandikan petang semalam walaupun..... Hujan dah tadi time kat Celcom.. Tapi tak lah seteruk sebelum2 ni kan?? Ngeeeeee....
.

No comments: