“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 3 December 2010

28 NOV 2010 ~ KL Lagik!!!


28 Nov... Kena gerak ke KL lagik... Kursus... Keje kat ofis pun baru settle sikit2... Clearkan mana yang patut.. Dan kena datang sini lagi atas urusan keje... dan paling penting urusan masa depan... So meaning... Sepanjang minggu 28 Nov - 02 Dec 2010 ni... Muka aku tak de lah kat ofis... Dalam hati dan jauh di sudut hati... Pasti RINDU kat tempat keje yang tak cantik sangat tapi agak selesa... Dan paling penting akan rindu kat time terkocoh2 nak pi ofis punch card dan etc... Dan... Rak buku yang suppose kena susun... Ngeh3x....
.
Hanya sempat snap pic ni... Before tu.. camera dok diam ja dalam handbag!!
.

Lebih kurang jam 3pm ++ settle urusan check-in hotel... Kali ni kena stay @ CITY VILLA Hotel yang betul2 depan chowkit.... Gilossss... Heheh... Sampai mula2 serabutsss kepala... Tapi bila dah berhari2 kat situ... Macam oklah pulak.... Boleh lah asal tak dok kat umah tumpangan mana2 kan... Oh yer... Dari PPAK, semua 5 orang termasuk aku...
.
Sempat snap menu makan malam ni jer... Burrrpppp... Kenyang.... Yang len2 tak de snap apa2... Mengejar masalah kononnya... Hahahaha..... Tak pi mana2 time sampai sini... Sebab baju apa pun lom iron lagi... Lepas makan2 ni... Baru balik melepak kat bilik... Sebelum tu sempat jugak jalan2 area chowkit before masuk dan mengemas bilik hotel... Hahaha... Kena kemas gak ker?? Daklah... Jadi bibik untuk sesi iron baju jer malam ni.....
.

No comments: